Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

9 likes

Ik heb ze gisteren geproefd en nou ben ik team zoet maar dit is echt te. Juk.

Goede waarschuwing :sweat_smile:

1 like

Oh mijn vriend is echt fan van ruby chocolade en kruidnoten, die moet ik morgen even voor hem scoren!

1 like

image

Dit vind ik echt heel lekker. Het is eigenlijk een gezondere speculoospasta. Het is op basis van zonnebloempitten. Het is licht zoet en heel kruidig. Je proeft de speculaaskruiden echt goed.

13 likes


Kun je beter hier vragen.

Die chocosoesjes met caramelvulling!!

1 like

Ik heb de vegapaté van Kips ook geprobeerd. De allerlekkerste tot nu toe wat mij betreft, en de porties zijn ook een stuk beter dan die van de Vega Slager. Ik vind die bolletjes veeeel te groot. 8/10

2 likes

Waar koop je deze? :scream:

Bij de AH

1 like

Slechte foto, maar 1,75 voor twee punten bij de Plus, moest ik meenemen :see_no_evil:

Brownie bodem, witte chocolade ganache en chocolade bavarois :heart_eyes: wel lekker maar vind die van de appie lekkerder en het triple chocolate taartje van de plus nóg heerlijker

9 likes

10 likes

Lekker deze! Valt niet veel over te zeggen het zijn gewoon de normale M&M’s maar dan met witte choco. Wel jammer dat ze niet in de supermarkt te koop zijn. Heb deze van Jamin, dus voor een klein zakje is 1,99 niet heel goedkoop. 8/10

4 likes

Ik heb ze ook nog liggen! Vind ze wel vrij zoet, maar wel echt lekker!

1 like


Eindelijk gevonden! Supermarkten zijn hier echt een beetje langzaam.
Vanavond meteen testen

4 likes

Oh ben heel benieuwd naar je review van deze! Wist nog niet van het bestaan hiervan af!

Hm ik weet het niet zo goed. Had een heel andere smaak verwacht. Ze zijn niet vies, eigenlijk zijn ze best wel lekker maar ik vind ze niet echt naar rendang smaken. Althans niet naar de rendang die ik normaal maak en die ik wel eens in een restaurant heb gegeten.
In de kroketten zitten ook stukjes wortel, paprika en prei. Dat snap ik ook niet zo goed want dat zit volgens mij niet in rendang. Had voor mij dus ook niet er in gehoeven.
6/10. Mede omdat ik dus een heel andere smaak verwachtte. Maar vies zijn ze zeker niet.

Thanks, ik denk dat ik ze maar skip. Wortel en prei in een kroket lijkt mij ook niet lekker. Jammer dat het ook niet echt naar rendang smaakt!

1 like

Ja ik vind het ook echt jammer. Misschien dat ik zelf een keer ga proberen om kroketten te maken als ik weer een keertje rendang kook. Lijkt me niet zo lastig. Had laatst al rendang flappen gemaakt omdat ik de kroketten nergens kon vinden.
Die groente stukjes proef je op zich niet heel erg behalve de paprika maar ik snap de link niet echt. Komt een beetje over alsof ze goedkope vulling zochten zodat er minder vlees in hoeft ofzo. Beetje gek

1 like


Het zijn een soort pindarotsjes maar dan zonder pinda en met mini pepernoten. Met van die goedkope choco voor het maximale misselijkheidsgevoel. Wel lekker structuren bij elkaar 7/10 (want te zoet en te goedkope choco)

Edit: van de Nettorama

4 likes