Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Zit er kaas in? Klinkt wel goed! :innocent:

Ja, die proef je ook wel goed terug vind ik

1 like

Wat is de prijs?

Oh dat klinkt goed, ik ben gek op paddestoelen en kaas!

Ooh thanks voor deze tip! Ik heb nog wat veldsla, gegrilde paprika en ui erbij gedaan en honing-mosterd dressing in plaats van vegan mayo. Vet lekker! Was er zelf niet op gekomen om een wrap met ‘vissticks’ te maken.

2 likes

ik plaats een link naar m’n eigen post anders blijf ik telkens beide berichten moeten bewerken.
Ik review deze ijsjes:
59

5 likes

Volgens mij doen wij bij dezelfde AH boodschappen😜

1 like

Dit is ook mijn appie dus ik kom er morgen weer, kan wel even kijken als je wil :stuck_out_tongue:

2 likes

Oh top, mag wel!

Die hummus chips is echt super lekker!!! Als je van tomaat houdt moet je m echt proberen :sunglasses:

Chocola met stoofpeer, lekker maar niet super bijzonder, kies de volgende x toch gewoon de karamel zeezout.

Hummus komt later vnv een reactie op.

8 likes

Ok never mind, kon niet langer dan 2min wachten om de hummussen te proberen

Choco: lekker!!! Echt duidelijk chocolade smaak, ook lekker zoet niet zo’n vieze cacao nibs smaak, gewoon echt lekker! Structuur is gewoon zoals normale hummus, niet heel romig maar ook niet schraal.

Mango: ook vet lekker. Had van mij iets pittigs bij gemogen, maar dat kan met sambal of pittig cracker ding ofzo. Lekker zoetig maar niet walgelijk zoet ofzo

1 like

Gelukkig ben ik dit hele topic nu aan het vol spammen, sorry! Maar ik had ook nog deze, iemand wel eens geprobeerd?

1 like

Jaren geleden eens in Andalusië wel eens. Ik vind het eerder zoete koekjes dan hartig. Zou ze ook niet zo snel op een borrelplank leggen. Ze zijn wel heel lekker!

Nou ik maakte ze open en het rook om te beginnen naar anijs, totaal niet wat ik verwachtte. Er zat ook suiker op, dus inderdaad meer een zoet koekje dan hartig, zou m ook niet snel bij tapas of kaas serveren nee. Maar wel lekker!

1 like

Wel een zoete snack inderdaad maar ik vind het erg lekker

Waar heb je ze gekocht? Wil ze ook wel weer eens eten :blush:

Dit zijn mijn lievelingscrackers voor bij een kaasplankje! Ik vind ze los al heel lekker en met kaas al helemaal juist. Grappig hoe smaken verschillen.

Edit: juist dat zoete is perfect bij kaas. Net als kweeperengelei of vijgenchutney ofzo. Of. Chili jam!

4 likes

Mmmm maar wat voor kaas doe je erop dan? Ik wist het niet zo goed…

@Hettie ik heb ze bij de albert heijn gekocht. Ze lagen bij het kletzenbrood, zo tussen de ‘verse’ kaasjes (brie, geitenkaas, blauwe kaasjes, etc) en de gewone gesneden stukken kaas.

Ik ga hem vrijdag uitproberen bij m’n beste.

1 like

@ParisDarling die moet ik proeven love nizza koekjes. Ben ze nog niet tegengekomen.

1 like