Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Eind dit jaar!

Ik las het het net te laatšŸ™ˆ

Bedankt voor de tip, ik ga zoeken! :innocent:

Ik weet niet of het nieuw is, maar ik zag dat ze van valess ook ā€˜steaks’ hebben

1 like

Niet heel erg nieuw maar ze staan nog steeds op mijn lijstje! Ik vind de hele nieuwe lijn vleesvervangers van de Aldi fantastisch. Ook niet super nieuw, maar toch. Ben benieuwd naar deze!

1 like

Het lijkt net een plak cake hahah. Ben heel benieuwd hoe die smaken.

2 likes

Ik vond die steak niet zo! (Durf het bijna niet te zeggen want ā€˜jij bent altijd zo negatief’) Maar de structuur is taai en rare smaak. Wel sappig, niet droog zoals de schnitzels, maar saus maakt het niet beter. Ik zou nooit mayo op deze doen.

1 like

Ik had deze laatst met aardbei en die was toch smerig. Echt zo’n chemisch smaakje zat eraan. :tired_face:

Ik heb ze al zien liggen bij mijn ah! Ze hebben echt heel veel nieuwe vega-producten.

1 like

Ik hoop hier binnenkort ook! :slight_smile:

Ik hoop ze snel uit te proberenšŸ™ˆ

Ik ken de ingrediƫnten van deze chocohummus niet, maar ik kan je wel vertellen dat mijn mama een recept voor choco heeft met vocht van kikkererwten uit blik (als vervanger voor ei omdat ik allergisch ben), en dat proef je ook totaal niet!

4 likes

Wat is volgens jullie de lekkerste kaasschnitzel? Die je bij ah kan kopen :innocent::innocent:

1 like

Ik heb de stukjes rund op en die zijn heel lekker! Vind het wel duur

Smaken ze echt een beetje naar rundvlees?

Oh dat durf ik niet te zeggen. Ik vond ze heel lekker gekruid en weer een totaal andere structuur dan ik tot nu toe op heb bij vegan vervangers…

1 like

Gisteren de caramel cookie fix geprobeerd. Wel lekker, maar ik ben niet enorm enthousiast.
Zit precies genoeg (licht gezouten) caramel doorheen en de koekjes vind ik wel ok. 7.5/10

2 likes

Ik vond ze juist wel lekkeršŸ˜… maar wel erg duur voordie hoeveelheid…

Deze is wel okƩ, niet heel speciaal. Chille karamel en koekje is ook wel lekker. Het smaakt niet naar gezonder ijs, dus dat is nice! 7/10

Deze vind ik echt vies, maar ik hou sowieso niet van chocolade-ijs. Na 1 hap weggezet en geen cookie dough gespot helaas. 2/10

Ik vind die van ah eigen merk het lekkerst! Helemaal doorzichtig bakje is dat geloof ik.

1 like