Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Als je houdt van een licht biscuitje bij de thee maar wel een beetje variatie wil op de eeuwige mariabiscuit.
Ik vind ze heel erg lekker. Je proeft de peer wel meer dan de kaneel, ook al zit er alleen een peeraroma in. Toch zijn aroma’s vaak geconcentreerder dan het daadwerkelijke ingrediënt dus daardoor is de peersmaak echt goed aanwezig.

9/10

10 likes

ja of een lekkere combi

dacht ff aan bugles met roomkaas maar hmm nog niet overtuigd haha

Netjes :ok_hand:t2:

1 like

Ik heb de dark roast stroopkoeken vandaag geprobeerd. Lekker voor de afwisseling!

De koffiesmaak overheerst wel de smaak van de stroop, dus als je echt een fan bent van de stroopsmaak van een stroopkoek dan is het misschien geen aanrader. Overigens ben ik geen koffiedrinker maar de koek vind ik wel lekker.
Van de bijzondere stroopkoeken van AH is de Speculoos stroopkoek mijn favoriet maar deze vond ik toch ook lekker om geprobeerd te hebben! 7,5/10 omdat ik ze nog iets aan de prijs vind.

2 likes

Wat is het geworden?

toch tony’s choco haha saaaai

1 like

Een ouwe gouwe, altijd goed!

1 like

Ik proefde alleen die harde haver stukjes extra

Oh shit ik had het over die stroopkoek zeezout karamel

2 likes

Net gekocht bij de Jumbo. Vanavond even testen.

28 likes

Hier ben ik echt heel benieuwd naar

1 like

Wij eten deze vanavond. Smaakt gewoon helemaal prima. Jammer van de prijs voor zo weinig 8/10

10 likes

Is het al vanavond!?

2 likes

Voor de vegans onder ons (of mensen die van plantaardig eten houden!!) welke dingen moet ik echt bij de jumbo halen? Dichtbij mijn werk zit een jumbo dus ik kan dingen inslaan :tada:

1 like

Heb hem afgelopen maandag ook voor mn verjaardag gekocht en ik vond hem wel lekker, mn familie vond hem ook goed smaken. 7/10

(Het nieuwe bosvruchtentaartje van ah smaakt ook goed,lekker fris)

1 like

Ik vond de kaneelbroodjes danio niet lekker. Zurige nasmaak en nogal chemisch ofzo. De straciatella blijft favo. Die van het eigen merk van de jumbo is ook heerlijk #tip

2 likes

Heeft iemand deze al eens geprobeerd? :innocent:

jep, vergeten review te plaatsen maar echt mega vies. zelfs in havermout niet te doen. soja overheerst de complete smaak, bah

3 likes

Bedankt voor de tip. Ik koop ook altijd alleen de straciatella. Al die fruitsmaakjes vind ik niet lekker. Ik ga zeker die van de Jumbo een keer proberen.

1 like

Maar hier zit geen soja in toch?

1 like