Iemand de chocolade van halo top al geprobeerd?
Noh toeb ik hoorde dat er een frikandel pizza kwam was ik enthousiast maar het is dus speciaal? Jammer. Vind uien in combi met frikandel of friet niet echt lekker.
Vroeger had de lidl ook een pizza met curryworst. Die was echt lekker. Ook met uien maar dat was toch anders
Ik vond de dark roast stroopkoeken niet zo spannend, helaas. Had ze voor mijn ouders meegenomen, die vonden ze wel lekker maar ook niet heel bijzonder. Vond ze vooral niet zo lekker ruiken ook, en verder niet zoân heeeel sterke smaak. 6.5/10
Oke deze waren het dus:
En dan de oude kaas/bier variant. Ik geef ze een 8,5/10! Ze waren knapperig (gewoon in de oven gebakken) en lekker smeuĂŻg. Ik proefde niet echt bier maar de kaassmaak was wel aanwezig. Sowieso de lekkerste ovenbitterballen die ik heb gegeten.
Volgens mij is dit niet nieuw maar heb het net voor het eerst gegeten. Het heeft een hele gladde structuur, meer als hummus dus vond het niet echt op filet lijken. Verder qua smaak eigenlijk ook niet echt, lijkt net alsof ik tomatenpuree op mân cracker heb gesmeerd. Ik vind het geen succes 4/10. Maar als je op zoek bent naar een vega smeersel voor op brood/crackers is het prima. Oja en die van de vegetarische slager vind ik wel heel lekker!
Mehhhh soort frissere roomkaas, is zeker geen âŹ2,49 waard (dan haal ik liever cheap Garlan voor âŹ0,65)
5/10 er zijn nog twee andere smaken, zoete chili en ananas.
Heh wat is dit?
Smeerseltje voor op brood of toast!
Is deze nieuw? Ik had het in mijn Appie nog niet eerder gezien. Kende alleen de normale en hot en spicy. 2e was gratis dus beter is het lekker want de andere varianten waren al uitverkocht.
Wij hebben zojuist de kipballetjes van Roosterz & Co op. Echt heel lekker, doen me denken aan filet bites van de KFC. 9/10
De falafel tamatim is goed gekeurd. Je proeft heel licht tomaat en paprika en omdat ik mijn pitabroodje nog vol stop met gegrilde groente proefde ik het haast niet meer, maar het was wel gewoon lekker.
Staat daar nou Love to share? Wat een slechte verpakking. Slecht idee Nestlé.
Ik moet ook altijd beetje lachen als er op een verpakking staat âperfect om uit te delenâ. Haha ja aan mijzelf.
Of âhersluitbaarâ
Hahaha ja dat is ook zoân mooie.
mehhh ik wil wat lekkers maar ik weet niet waar ik zin in heb qua hartig/zoet en wat dan. iemand tips? dark roast koeken al gehad en miss moet ik eens niet kiezen voor chocola
Speculaas?
edit: o wacht shit, zie nu in welk topic ik zit. Je wil natuurlijk iets nieuws proberen. Sorry, geen tip
Als je houdt van een licht biscuitje bij de thee maar wel een beetje variatie wil op de eeuwige mariabiscuit.
Ik vind ze heel erg lekker. Je proeft de peer wel meer dan de kaneel, ook al zit er alleen een peeraroma in. Toch zijn aromaâs vaak geconcentreerder dan het daadwerkelijke ingrediĂ«nt dus daardoor is de peersmaak echt goed aanwezig.
9/10