Augurk, en uitjes?!?! Die kreeg ik er niet bij.
Ja kost wel 20 cent extra.
Net de cheeseburger pizza van de AH gehad. Ik vond hem lekker! maar het is niet echt een pizza waar ik altijd voor zou kiezen. Gewoon lekker voor af en toe. 7/10
Ik snap trouwens dus echt niks van die Unox vega worst prijzen. Overal lees ik weer andere dingen? Was vandaag in een AH en daar was hij 5,nogwat, ook geen bonus bordje of iets. Ja daaahaaggg Unox.
Eens ️
Bij mijn AH stond ook 5 euro nog wat. Maar toen ging ik de prijs scannen bij zo’n scanpaal. Daar gaf hij 2,91 aan. Nog steeds wel redelijk prijzig vind ik. Als ik de unox worst vergelijk met de worst van de DVS. Dan kies ik voor de worst van DVS. Die van unox is echt een beetje zurig en dat hoort echt niet maar dat is mijn mening.
Weet niet of hij hier thuis hoort! Maar heb vandaag de veggie Mcchicken gegeten. Vond hem echt onwijs lekker. De textuur en smaak was ook net echte kip! Mijn vriend is een echte vleeseter en heeft ook geproefd. Zijn woorden: “als ik niet wist dat dit vegetarisch was, had ik echt niks door gehad”
Al met al wel een 8/10, hij mag naar mijn smaak knapperiger.
Ik vind hem mwah, net wat te zoet naar mijn smaak. bijna ook geen karamel/zeezout. Die andere moet ik nog proeven!
Ik heb vandaag de halo top cinnamon bun geprobeerd. Vond hem heel lekker! Lekker romig en goeie kaneelsmaak. Zitten ook kaneel swirls in en stukjes. Die stukjes waren super lekker, daar had ik er wel meer van gewild
Heb zo veel spijt dat ik die niet heb meegenomen. Maar ook weer niet want zo duur man
Wat een goed idee!!!
Beetje spuit elf maar ik heb net de salted caramel tiffin geprobeerd met mijn vriend
Zijn eerste reactie was: ‘wauw!!!’
En ikzelf vind het ook echt super lekker
We hebben gelijk het hele pak opgegeten dus dat zegt wel genoeg denk ik
8,5/10
Zag de groentepizzabodem van de lidl trouwens in de winkel liggen. Denk je gezond te gaan doen, meer dan 500 kcal voor alleen al de bodem😅
Oeeh de vegetarische bitterballen zijn heel erg goed te doen. Ik heb ze wel vaker gehad van andere merken (uit een frituurpan) omdat ik vegan huisgenoten heb maar ik vind deze tot nu toe wel de lekkerste. Ze zijn niet vegan maar wel vegetarisch.
De oude kaas bierbitterballen zitten in de oven!! Nieuw van de Lidl. Ben heel benieuwd
Ik heb de tiffins ook geproefd maar ze kwamen uit de koelkast dus het was hard en saai. Ga nog een keer zelf een pakje kopen en het dan goed proeven.
Waren ze lekker?
Ondanks de negative reviews, toch de Red Velvet koekjes van AH gekocht, omdat ze toch in de bonus waren…niet te vreten inderdaad.