Ze waren bijna zwart bij mij haha. Dus helaas.
Denk dat ze sowieso wel lekker zijn door je pasta hoor! Alleen dan omdat het gewoon een lekker product is. Niet per se dus als spekjes.
Ze waren bijna zwart bij mij haha. Dus helaas.
Denk dat ze sowieso wel lekker zijn door je pasta hoor! Alleen dan omdat het gewoon een lekker product is. Niet per se dus als spekjes.
Ah okay! Ik hou van alles dat gerookt is dus ja ik kom hier nog ooit wel mijn mening geven over pasta
Als het goed is gewoon van verstegen (rode dop) in een draaimolen
Thanks voor de tip! Ga eens zoeken
Ik vind de producten van So Fine heel lekker! Die visburger is heel lekker op een broodje (of bij spinazie). Die kipsticks schijnen ook heel lekker te zijn!
Net bij de jumbo boon bapao sate gehaald, van het merk Boon. Heb deze nog niet eerder tussen de schappen gespot.
Ben zelf geen vegan, maar wel leuk om eens wat te proberen dat 100% plantaardig is gemaakt. Zal binnenkort een review geven!
Mayo lijn, pulled veggie, so fine āvisā burger, kokosyoghurt hebben ze grote potten en ook kleine bakjes met een smaakje (mango/aardbei)
Heldin! Er vanuit gaande dat jij er eentje hebt, welke heb jij?
Aansluitend op @Musa: De kipkerriesalade van DVS, de plantaardige kruidenboter, Punselieās stroopkoekjes.
Niet helemaal nieuw, maar ik durfde m niet eerder te kopen, de Blue Band groente- en fruitspread. Ik had Abrikoos en pompoen, maar gadverdamme wat is dat ranzig. Gelukkig had ik m met SCOUPY want ik ga hem weggooien haha.
Hmm dit leek me nog de lekkerste van de drie spreads eigenlijk. Altijd als ik die reclame zie moet ik lachen want dat jongetje kijkt ook altijd heel vies als hij een hap neemt. Is er iemand die ervaring heeft met de andere smaken?
Ja ik had die roze, met aardbei ofzo. Ook echt heel vies.
Net de vegan roockworst van de vegetarische slager gehad. Ik vond hem lekker, had alleen wel dat condoomachtige velletje eraf gehaald.
7,5/10
Op twitter legt de veg slager uit hoe het moet, zodat het velletje een echt velletje is. Bij mij ging het goed! Tweede keer niet maar toen had ik geen tijd (geen zin) om hem 15 min op te warmen.
Ik had hem net ook! Maar snapte he-le-maal niks van dat gekke velletje. Leek net plastic! Ik had mijn vriend aan de telefoon en heb live verslag gedaan van de āpenisachtige worstā met een āgek condoomachtig velletjeā. Ik geloof niet dat hij het smakelijk vond klinken.
Ik vind de pompoen/abrikoos en aardbei/biet dus allebei wel erg lekker :ā) wortel/appel ken ik niet. Maar ik vind die andere twee een beetje naar kinder yoghurt ofzo smaken, dus ik vind het ook lekker door associatie haha
Ik en mān collega vroegen ons al af of dit überhaupt wel getest was, want zij vond het ook echt heel vies. Maar gelukkig dat er toch mensen zijn die het lekker vinden hahaha
Ik had via Scoopy laatst die met aardbei en biet en vond het echt niet te eten!
Ik heb hem altijd in het vleesvervangersschap gezien.
Bij āmijnā Jumbo liggen alle vegetarische āvleeswarenā tussen de rest van de vleeswaren en kaas enzo.