Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Lekker! Had wel iets meer naar gember mogen smaken maar toch een goede stroopkoek.

Ik heb de kokosnoot variant maar vind er niet veel aan. Het is best droog en de smaak is niet top. Wel kokossmaak maar ook echt nog bonensmaak.

2 likes

Ik vond vooral de stukjes een hele rare smaak hebben. Tegenvaller.

Ik vind abrikoos/pompoen wel lekker. Maar ik houd ook van zoet beleg. Appel/wortel vond OK minder en de derde is er nooit bij mijn supermarkt.

Weet niet zeker of deze nieuw zijn… Heeft iemand deze al eens geprobeerd? Ben vooral benieuwd naar de pine smaak. Zijn van de Ikea.

1 like

Ik! Ik vond m niet heel speciaal

1 like

Ohh lijkt me heel lekker

Ik vond het niet vies en best fris. Het smaakt wel naar dennenboom ja

1 like

De kokos heb ik niet gehad. De chocolade smaakt een beetje naar chocolademousse. Best lekker, maar je moet er even aan wennen.

De kaneel is mijn favoriet. Goede kaneelsmaak, lekker zoet, maar niet teveel. Echt een aanrader

Ben echt benieuwd naar die spreads, maar de prijs vind ik nog best hoog. Heb ze ook nog niet bij mijn Jumbo gezien.

Lagen bij mij bij de hummus en kant en klare lunchsalades. Volgende x probeer ik kaneel.

Is het vergelijkbaar met de choco hummus van de AH?

Ik wilde hem proberen maar hij was helaas al uitverkocht! Ben benieuwd wat je ervan vindt.

Weet iemand een lekker toetje met kokossmaak?

Nieuw bij de action?

1 like

3 likes

2 likes

dit merk kende ik nog niet, ik kan hey niet terug vinden op de site van de jumbo, hebben ze nog meer?

Deze zijn echt superlekker! Hele lekkere kaas en krokant 8/10

11 likes

Ik hou super erg van groentekroketten, maar vandaag ben ik bij mijn ouders in het gehucht en daar hebben ze die niet. Maar ik was super blij want er waren kroketten van de vegetarische slager. Ik kan er kort over zijn: gadver. Het smaakt super erg naar kruidnagel?? Why???

Geen idee, die heb ik nog nooit gehad

1 like