Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

7 likes

3 likes

Mmm drop en chocola, dat is echt een lekkere combi!

1 like

Oe doet me denken aan die Zweedse chocoladerepen. Roze peper moet ik nog aan kijken. Ik heb een trauma opgelopen van een pure Lindt reep met roze peper.

1 like

Ik vind ze alledrie niet zo aantrekkelijk :see_no_evil:

Ik wil ook de nieuwe Tony’s proberen :sob: maar helaas geen AH hier in de buurt…

Ooh die vind ik juist zo lekker :yum: wat vond je er niet lekker aan?

Ohhh die met matcha en gepofte rijst lijkt mij lekker

Hij smaakte naar zeep. En ik eet echt alles.
De enige chocoladereep ooit die ik heb weggegooid. (nadat ik per ongeluk nog een grote hap had genomen omdat ik dacht dat het een andere smaak was).

huh dan was er misschien iets mis met jouw reep? :open_mouth:
Hij smaakte in mijn beleving in ieder geval gewoon naar pure chocola met pittige peper.

Mijn vriend en ik hebben van 't weekend de frikadelpizza geproefd van de Lidl.
De prijs is goed, 2 euro maar.
Maar de smaak is helaas niet geweldig.
De deeg in combinatie met de frikadel is prima, de uitjes er op zijn ook prima. Maar de pittige ondefinieerbare currysaus verpest het enorm.
3/10. Wel leuk geprobeerd van Lidl!

Ja ik hoop het, want was echt hel op aarde. (Oké overdreven, maar ik gooi niet graag eten weg).

Heb ook een tijdje roze peper vermeden terwijl ik het juist ook kan waarderen haha.

Dit was op hun Facebook :sweat_smile:

Ooh sorry dat zag ik niet😅nee ik kon het idd ook niet op hun site vinden

1 like

Wooow hier moet ik nog even op reageren, die rechter: bitterballen met vlees en ontbijtkoek? :joy: Hoewel ik me wel kan voorstellen dat de kruiden van ontbijtkoek lekker zijn met vlees.

1 like

Ben benieuwd naar die reep met drop, klinkt lekker haha

In veel stoofgerechten wordt vaak ontbijtkoek gebruikt om het wat te binden en smaak te geven! Denk dat de combi in de bitterbal wel lekker is. Ga ze binnenkort kopen!

5 likes

En voor de mooie donkere kleur. Mijn moeder doet dat standaard in elk stoofgerecht

1 like

Geen idee of hij nieuw is, maar voor mij wel

Kwam deze tegen in de supermarkt, ga hem morgen proeven!

27 likes

Wow dat ziet er goed uit!
Ik ben altijd skeptisch over echte ballen in soep die je extreem lang kan bewaren, dus dit klinkt een stuk beter. Ben benieuwd wat je ervan denkt.