Hoe doen jullie dat met zo’n soep. Hebben jullie daar genoeg aan s avonds of eet je er iets bij?
Ik eet er meestal broodjes bij! Uit de oven of normale boterhammen (met hummus ofzo)
Ik denk niet dat iemand genoeg heeft aan 150 kcal aan avond eten… ik doe meestal aardappels koken en dan blokjes door de soep (maar ik eet nooit soep uit pak) en veel mensen eten er ook brood bij natuurlijk.
Net deze gegeten maar vond hem echt niet lekker. Hele rare structuur ofzo. En vies zoet op een rare manier. En proef totaal geen salted caramel?
4/10
Die met peper is echt viesssss. Die met drop is wel lekker, ik ben alleen niet zo van de puur (maar da’s mijn probleem ). En die met matcha is lekker, maar die smaakt gewoon naar zo’n crunchy witte reep, maar dan met fancy matcha kleur. Qua smaak proef ik iig geen matcha.
Ik neem hem als lunch, met een boterham erbij.
Vond de oude structuur ook beter
Zelfde met de Oosterse schijf. Die werd altijd zo lekker krokant in de oven en nu niet meer. Ze hebben hem wel weer extra gekruid, maar mis nog steeds de bite van die oude.
Aan de andere kant ben ik wel heel blij met de stap naar volledig plantaardig dus hoop gewoon dat het vanzelf went.
Ik heb die met drop geproefd en vond hem lekker! Alleen wat er fudge aan is weet ik niet - de drop is juist een beetje knapperig. Ik vond het wel zon reep die je echt niet in een keer op eet, best wel puur en een intense smaak maar dat bedoel ik niet negatief!
Klinkt als een uitdaging.
Haha! Challenge accepted dus.
Erg lekker! Ik was bang dat hij heel zout zou zijn maar dat viel me reuze mee. Lekker gevuld, en de balletjes zijn ook erg goed vond ik. Ik ben nu benieuwd waar ik de balletjes los kan kopen
Ik heb die tony’s reep in 1x helemaal opgegeten. Heel lekker maar nu ben ik misselijk
Deze zijn hier thuis een aardige hit als ik zie hoe snel het zakje gaat haha!
Zijn HEERLIJK! Nieuwe fav smaak ever. 10/10
Deze meegenomen omdat de Jumbo waar ik was de Pumkin Spice versie niet had.
Er zit veel hagelslag in wat best overheerst, het is alsof je een grote hap hagelslag hebt genomen. Dit wordt niet m’n nieuwe favoriet.
6/10
Is opzich ook lekker maar dan kun je net zo goed een pak hagelslag open trekken😋