Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

5 likes

2 likes

Wat moet ik me bij die pompoensmaak voorstellen? :sweat_smile:

1 like

3 likes

Nog niet geprobeerd, maar spreekt mij ook niet aan😅

Nieuw bij Lidl?

4 likes

@Eyimfihlo Leuk dat jij hier zo vaak nieuwe dingen post!

1 like

Dat ene witte stukje in die melk chocolade ocd alert hahaha :confounded: Maar het ziet er wel allemaal heerlijk uit, vooral die amandelen met framboos en de witte repen.

1 like

Gelukkig geen echte pompoen :wink: Smaakt naar sterke koek-kruiden. Smaken naar zo’n zakje gemengde chocolade kruidnoten van de Ah met extra kaneel en kruiden erdoorheen. Beetje alsof je gingerbread koekjes hebt gemixt met kruidnoten en toen uitgeschoten bent met de kruiden… Ben niet goed in omschrijven xD Gelukkig kan je proeven in de winkels zelf :slight_smile:

3 likes

Dankjewel :innocent: vind ik ook leuk om te doen​:see_no_evil: beetje zoeken​:yum:

Maar snel weer terug naar de fabriek dus🙈 gelukkig zit die praktisch naast de uni

1 like

Het zal wel aan hoe ik het zie op mijn mobiel liggen, maar het lijkt voor mij net alsof die links boven helemaal beschimmeld is?!

Sow wat een prijzen. Dat is wel een beetje jammer. 8 euro voor wat choco balletjes vind ik wel echt veel

1 like

Komt door de weerspiegeling in het plasyic :sweat_smile:

Haha gelukkig! Dacht het ook wel, maar het zeker weten dat het geen schimmel is, is toch wel fijn :stuck_out_tongue:

Als ik nou van chocolade hield… ;-;

Lekker hoor :ok_hand:

15 likes

Waarom besluit alles en iedereen z’n schap te vernieuwen nu ik niet in Nederland ben? Stahp

2 likes

11 likes

Oké ik moet dringend even naar de Jumbo zie ik

Het Oppo ijs is trouwens 2e gratis bij de AH dus ik heb alvast even ingeslagen. De salted caramel en choco chip cookie dough vind ik echt heel lekker zoals “normaal” ijs! De chocolade vind ik wat minder, daar zit echt een beetje een neppig zoet smaakje aan.

1 like