Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Door dit topic heb ik het volgende gehaald:

image

image

Mijn vriend verklaarde me voor gek. Wacht maar tot ie het proeft en het zo lekker blijkt te zijn. Al geef ik hem wel gelijk, het zijn tien dure bitterballen. :joy:

17 likes

Ja hier ben ik wel benieuwd naar. Zag laatst bij de appie wel het bordje maar er stonden alleen normale kroketten in het vak.
Kom normaal niet vaak bij de appie. Ga meestal naar de Jumbo maar daar hebben ze deze (nog) niet. Hoop wel dat ze daar nog komen. Love rendang

1 like

Ik ken dus geen rendag, maar ben wel nieuwsgierig :see_no_evil:

Omg ik heb net die cheesecake op van Gü en ik ben echt verliefd

4 likes

Waar de F is dit toetje gebleven? Deze was ZO lekker. De beste lavacake

image

3 likes

Ik wil meer Gü in het assortiment :see_no_evil:

1 like

Zit er in die Kwekkeboom Old Amsterdam echt geen vlees, maar alleen kaas?

Ik vond hem mwah. Ik denk dat de wereld zeker klaar is voor een vega rookworst, maar de vega rookworsten zijn nog niet klaar voor de wereld.

Die van de vegaslager vond ik helemaal niet te nassen

2 likes

Ik heb er gisteren een gehad. Wel uit de oven, maar vond het lekker!

1 like

Ik vind die Tony kletskop dus echt niet lekker? Proef totaal niet de kletskop, lijken meer gewoon karamel stukjes ofzo

Valess heeft er iig ook 1. Ik vind die van dvs al wel veel lekkerder dan ik die van vroeger vond. Dat als je ze kookte ze helemaal opzwollen

Ah bah dat klinkt heel goor. Maar die van Valess zijn dus wel het proberen waard?

Trouwens, ik schotelde mijn vriend die vega unox worst voor. Hij dacht dat hij een echte zou krijgen. Hij nam een hap en zei: wat the fuck is er met deze rookworst aan de hand?

27 likes

Ik ook, behalve de bovenste (want die kende ik al haha). Superlekker allebei!

Er zit gelatine in

Weet niet of dit hier mag maar heeft iemand snoeptips voor Schotland? Ik hou van snoep of chips kopen in het buitenland.

Vooral IRN Bru drinken! Dat is hét drankje van Schotland! Verder is er Tablet, dat is een soort van toffee/caramel maar dan een beetje anders. Goeie uitleg haha. En dan nog alle chocola van de UK zoals Flake, Yorkie, Crunchy, Aero etc. Oh en lekker veel shortbread eten!

3 likes

gefrituurde mars

3 likes

Ik woon tijdelijk in schotland en zelf vind ik dit de moeite waard:
De Crunchie, Boost, Aero chocoladerepen, Galaxy Caramel chocolade, van crunchie heb je ook zakjes met een soort chocolade stukken met iets knapperigs erin, die zijn echt mega lekker! De rode Doritos (voor de rest vind ik de chips niet echt de moeite waard eigenlijk, maar je hebt ook niet zoveel keus als in NL). IRN Bru is idd OVERAL te koop en het smaakt naar die goedkope kinder aardbeien kauwgom, heel chemisch maar misschien wel leuk op te proberen :yum: Qua snoep hebben ze ook niet zoveel volgens mij, maar ik ben nog niet in een grote supermarkt geweest…

Als je op zoekt ben naar snacks/snoep is het ook echt de moeite waard om even de Poundland in te lopen, dat is een soort Action waar alleen 1 pond kost dus goedkoper dan de supermarkt.

3 likes

Haha nee vroeger zwollen ze op, 10 jaar terug ofzk. Ik vind die van dvs heel lekker met knak. Tis geen rookworst maar tis wel een lekkere worst met knak voor bij de stamppot.
Volg wel de gebruiksaanwijzing van dvs Twitter, ik heb die in het vegetarische topic gezet.
(die van unox heb ik trouwens niet op)