Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ah goeie, ik ga even kijken. Het leek trouwens ook net bij die worst alsof er nog een plasticje omheen zat

Ja dat is die perfecte knak. Als je hem kookt in het folie en daarna openknipt en op laat stijven smaakt het niet naar plastic vond ik.
En als je het opbakt smaakt het gewoon als een soort braadworst.

1 like

Jaaa ZO lekker. Maar hij is bij mijn (maar volgens een vriendin bij alle) albert heijns uit het assortiment :cry:

Volgens mij ook nieuw, kleine pizzabodems van magioni

6 likes

Dat niet😅 als je voor gezond wil gaan vind ik in die bodems nog best veel kcal

1 like

Tunnock’s tea cakes!!!

Zijn een soort melo cakes maar dan veeel lekkerder

image

12 likes

Hier nog niet gelukkig, er lagen nog die chocolade cheesecakes en vanille. Vanille vond ik wel een stuk minder trouwens! Ben zo benieuwd naar die lavacakejes, helaas zijn ze er niet :sob:

Ik proef ook geen kletskop en ook geen amandel maar ik vind hem wel heel lekker :drooling_face:

Ik vind hem ook lekker. Ik eet eigenlijk nooit kletskop, dus ik weet niet echt in hoeverre ik dat proef. Proef wel iets van een koekje met nootjes en kaneel.

1 like

Heb eindelijk de cookies en cream tiffins geproefd, vind ze super lekker. Mn vriendin heeft alle twee de double chocolate muffins achter elkaar naar binnen geschoven dus die zijn vast ook lekker, haha.

2 likes

bij Aldi

5 likes

Sorry als het al voorbij is gekomen, maar ik heb het niet gezien.

Er zijn drie soorten, ook nog Mocha en Black, heb ze alledrie gekocht maar alleen de Latte gedronken.
Het is veganistisch, zonder toegevoegde suikers en met havermelk. Ik vond deze verrassend lekker, hele subtiele smaak maar ja, deze haal ik nog wel eens. Niet heel vaak denk ik, gezien een blikje €1,89 kost en dat eigenlijk best belachelijk is :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Waar :open_mouth:? I want!

1 like

albert Heijn

1 like

Ah ja sorry, idd ah in de koeling!

1 like

3 likes

Jeetje wat sneu bedekt, zo’n groot gedeelte van de rand kaal. Maar gaat de peer ook mee in de oven? Of doe je die koud erop?

Haha nou ik ben meestal niet een heel groot fan van warm fruit (behalve bij appeltaart). En ik ken de combinatie gorgonzola en peer tot nu toe alleen van door een salade. En dat vind ik superlekker. Dus ik twijfel nog of ik deze pizza lekker zou gaan vinden. Achja er is maar 1 manier om daar achter te komen natuurlijk.

Lekker! Maar dit broekie vindt ‘a hint of chili’ al heftig, haha! Maar had het in m’n salade als dressing en dat vond ik heel smakelijk :slight_smile:

6 likes

Ik ben vandaag niet thuis! Heb deze wel al een keertje geprobeerd (vlak voordat ik wegging de grote forumhits geprobeerd)., dus zou ze lekker zelf opeten. Thanks voor het aanbod! :smile: