Ah wth bijna 1000 kcal in dat zakje
Ik woon er redelijk dichtbij maar ga er liever niet heen. Ten eerste vind ik het assortiment te groot. Ik kan niet kiezen tussen 35 verschillende soorten Pindakaas. Verder vind ik de prijzen van het eten (wat je daar dus bereid kunt kopen) bizar gestegen sinds ze gestart zijn. Het is er ook vaak heel druk, maar ik kan dan ook alleen buiten kantoortijden gaan, dus dat zal waarschijnlijk niet altijd zo zijn, waardoor ik echt altijd een beetje overweldigd ben.
Vind vooral hier het assortiment in verse vis em de vegetarische producten erg beperkt, dus hoopte dat ze in de foodmarkt meer hadden😇
Welk zakje?
Ik vind dat juist een voordeel, zoveel keuze🙈 maar ik houd er idd ook niet van dat het zon mensenmassa is😅
Verse vis is wel uitgebreider omdat ze een eigen vishandel hebben zeg maar. Dus ze kunnen een moot zalm afsnijden bijvoorbeeld. Vegetarisch durf ik niet te zeggen eigenlijk, ik pak eigenlijk altijd hetzelfde daarvan.
Lekkerbekjes van de Jumbo
Misschien niet helemaal het goede topic, maar iemand enig idee of dit kan kloppen?
De meeste lekkerbekjes hebben toch behoorlijk meer kcal en koolhydraten?
Ja ik dacht al dat het aan mij lag maar ik betaal volgens mij veel meer dan vroeger voor een bakje pasta! En toen zat dat bakje helemaal vol, nu gewoon maar half? Voor een hogere prijs dan nog wel. Echt jammer want vind het wel lekker
Er zitten er drie in, portie is 100gram…
Op de verpakking staat portie is 100 gram, maar dan nog als je de info per 100gr vergelijkt met de lekkerbekjes van bijv ah, aldi of plus… Lijkt dit misleidend gezond
Oh zo ik las het verkeerd
Maar dat zou schelen!
Appel gezouten karamel
Leek mij ook niet echt lekker😅
Die ernaast lijkt me wel te doen
Ik eet deze nu heel vaak! Had ze nog niet eerder gezien. Veel beter te doen qua kcal dan de normale. Vind het alleen jammer dat er 2 porties in een zakje zitten ipv 1.
Die repen van Godiva heb ik nog niet gezien en had ik niet verwacht. Volgens mij loopt dat niet heel goed namelijk. Appel en gezouten karamel vind ik trouwens een fantastische combinatie, maar niet in een chocoladereep, thanks.
Die linker, Eaton mess heb ik gegeten. Mega lekker, wel heel zoet. Maar weinig gram in een reep dus beetje guilt free.
Jha gezouten karamel met appel is lekker en chocolade is lekker, maar samen net als die reep van la place met appelflap
Ik houd echt niet van meringue dus ben bang dat ik die niet lekker vind