Omg, deze was echt lekker. Ik vind Kit Kat normaal niet zo. Ligt dit ook in de Nederlandse schappen? Het smaakt licht naar karamel, maar heel romig. 9/10!
@Applepie Nee, ligt hier niet. Ben wel blij dat blonde chocolade wat meer in opkomst is dus wie weet in de toekomst nog!
Die is heeeeeel lekker ja! Hier in NZ al meerdere malen gekocht (iets te vaak misschien )
Huh, die random bril op de grond ;p
Huh, wat een rare combi ;p.
Malibu cola vibes?
Ik keek vooral naar die Cookie Crunch chocoladeletter
Die wil ik ook hebben🙈
Ik wil even kwijt dat dit verse sap van Albert Heijn echt fantastisch is:
Peer pompoen kaneel appel gember.
Het doet me vooral denken aan appelflappen of appeltaart met lekker veel citroenrasp (niet logisch, ik weet het)
Oh ik wist niet dat hij er al eerder geweest was! Zat een ‘nieuw’ sticker op.
Ik heb de Starbucks Toffee nut latte gedronken en het was zo zoet maar zooo lekker. Ik ben een zoetekauw maar ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen te zoet is.
Jaaa TNL is echt mijn fave. Ik vraag ‘m altijd met een pompje minder siroop en dan vind ik ‘m perfect!
Ja ik ook, heb het hele jaar gewacht tot ie terug kwam Heeft er iemand de christmas brûlée-latte al geproefd?
Probeer de vega pate eens, die vind ik wel lekker.
Oh haha nee dan niet.
Haha dit is precies te bedoeling toch
Trouwens, had de Aldi vorig jaar niet veel meer soorten pepernoten?
Ik ben echt een groot fan van kroketten, broodje kroket, McKroket dus ik dacht ik geef deze een kans!
Nou je moet dus een hoekje van het zakje afknippen en hem 1,5 minuut in de magnetron doen. Het zag er echt niet lekker uit maar ik was wel benieuwd.
Het broodje is heel erg rubber achtig en als je hem indrukt dan veert hij ook terug😂
De kroket zelf is wel van goede kwaliteit maar in combinatie met het broodje niet geweldig.
Een normaal wit bolletje met een kroket is wel veel lekkerder maar dit is wel makkelijker omdat het gewoon in de magnetron kan,
5,5/10