Het kerstassortiment van de appie staat erop, maar nog geen cheesecake
Ik zag ook al een stol met kokosspijs, ben sceptisch en benieuwd tegelijkertijd.
Zag van Quorn ook allemaal nieuw broodbeleg, heeft iemand de ‘peperoni’ al geprobeerd?
Hoe moet ik m’n kerst nu doorkomen
Ja hoe konden ze dit nou doen?! Ook eerst Gu uit de schappen halen
Echt mijn favoriet op Rollende Keukens-dingen, benieuwd hoe het is als je het zelf maakt!
Bij de Appie? Want dan ga ik ze vandaag nog halen <3
Bij de jumbo
Hm kak, die zit hier nergens
Lekker! Doet me denken aan mango lassi. Op het eerste gezicht leek het alsof er geen stukjes in zaten dus ik was al helemaal blij, maar helaas zitten er wel mini stukjes in. Normaal vind ik dat walgelijk maar het zijn er weinig en ze zijn klein dus ik kan er mee leven. 7/10 (deze week in de bonus)
Het is eigenlijk niet zo moeilijk om zelf te maken. Die dingen zijn inderdaad lekker
Ik vond deze zoooo tegenvallen. Enige wat lekker was, waren die dikke brokken pure chocola. Voor de rest echt ranzig.
Hm nee dat is vragen om problemen
Waar heb je deze gekocht?
En ik weet niet meer wie dat zei, maar heb de oppo speculoos ook nog niet gevonden
Ik was bij de Margriet Winterfair en daar verkochten ze deze eerder dan gewoonlijk. Als het goed is, zijn de nieuwe smaken vanaf 6 december te koop in de supermarkt!
Ah vandaar
Ja nog heel even wachten. Op hun webshop gaan ze ook kersttruien kopen en dan krijg je deze reep er gratis bij
deze ligt klaar om een dezer dagen te proeven:
heb nu niet veel smaak doordat ik ziek ben dus wil wel een goeie review geven als ik beter ben
Update: best lekker, speculaaskruiden komen duidelijk naar voor, alsook de typische twix karamel. Ik vind deze lekkerder dan een basic twix.
10/10!
Nu 9 mini’s voor 1€ bij Kruidvat btw
Hmmm lastig te beschrijven. Het was melkchocolade met kaneelsmaak. Er zaten niet echt koekjes door de chocola, maar kleine musketzaadjes? Sorry ik kan het niet goed omschrijven
Ik was net bij de ahXL en die hadden die hands off my chocolate cinnamon cookies (nog) niet. Jammer. Binnenkort nog eens proberen