Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik heb deze gisteren geproefd! Ik vond het wel lekker. De geur was muf dus ik had geen hoge verwachtingen maar met wat hummus, feta, paprika en spinazie was het een hele lekkere combinatie!

1 like

Zij is toch gestopt daar/werkt nu ergens anders? Ik las dat ze nu even vrij heeft voordat ze aan haar nieuwe baan begint! (maar achter de schermen bij de AH werken is trouwens wel echt mijn droombaan in deze periode :joy:)

1 like

Klopt. Maar alles met kerst moet al lang klaar zijn.

1 like

Leek mij lekker voor een tortizza :see_no_evil:

Misschien zijn deze alleen lekker als ze uit de oven komen? Dus net als op het plaatje. Een mooie tartelet van maken ofzo?

Oh dat zou best wel eens kunnen idd, had ik niet aan gedacht! Misschien dat nog maar eens proberen

1 like

Die zijn ook meer geschikt om te verwerken in plaats van zo op te eten.
Hier in de tuin staat een appelboompje waarvan de appels ook rood vruchtvlees hebben. Ik heb daar laatst appelmoes van gemaakt gemixt met andere appels. Dan krijg je fancy roze appelmoes. Maar in taartjes/baksels zijn ze ook lekker. Door het verwarmen veranderd de smaak en structuur.

Om zo te eten niet inderdaad. Net een hap zuur meel

2 likes

Is er al sinds begin oktober ofzo!

kent iemand dit?

Ja, ik ken het. Heb ooit zo’n potje bij Body & Fit besteld. Als je dat poeder door je kwark oid doet, krijgt het een pindakaas smaakje. Als je het aanlengt met water kan je er een sausje van maken.

1 like

Maar is het lekker? :innocent:

Haha nou heel eerlijk: het is alleen lekker als je wel de lusten wil, maar niet de lasten. Ik vind dan de real-deal veel lekkerder, maar als je op je kcal wil letten dan is het wel een aanrader. Ik heb het weggegeven aan een vriendin en die vind het superlekker. Ik was er zelf niet helemaal kapot van. Waar wil je het voor gaan gebruiken?

1 like

Dit vind ik echt nepvoedsel. Net als van die zogenaamde low calorie pasta enzo

2 likes

Maar wat doe je überhaupt met pindakaas poeder??

3 likes

Ze hebben het ook in een een chocolade variant, ik wilde het gewoon op brood doen😅

Dan zou ik als ik jou was deze lekker skippen als ik eerlijk ben

2 likes

Bedankt voor de tip😇

1 like

2 likes

Sinds ik de bietenburgers vd jumbo heb geprobeerd ben ik wel een beetje allergisch voor alles waar biet in zit😅

Ik had van sie chocolade sticks voor sinterklaas van de Aldi gepakt, normaal zijn die plastic bakjes bruin… Nu had ik er 1 bakje tussen die goud was :thinking: bijna een Willy Wonka gevoel :see_no_evil:

10 likes