Oooooh, dit klinkt interessant!
Waarmee heb je dit gegeten? Het lijkt mij ook vet lekker maar normaal gesproken eet ik van die salades op toastjes of brood. Alleen dat matcht in mijn hoofd niet met sushi.
Mss dippen met komkommer ofzo… sushi op brood klinkt idd niet logisch
Wat kost deze?
Ik had deze laatst ook in mijn handen maar durfde hem niet mee te nemen. Proef je de kikkererwten goed?
Nee, ik proef ze niet terug!
Hm dan durf ik het wel aan denk ik. Gewone hummus vind ik niet zo lekker, die met smaakjes vind ik al beter te doen. Kon me alleen niks voorstellen bij chocola en kikkererwten
Ik vind m ook lekker! Zoet en chocolaty maar niet zo mierzoet als gewone chocopasta
Waar is dit te koop?
Bij de jumbo!
@Printemps erg lekker! Ga ze zeker nog een keer kopen. Ik geef ze een 8.5 Heb een hele tijd geleden een verse gegeten, dat is m’n enige vergelijkingsmatriaal haha.
Nieuwe nak´d smaak! Echt heel lekker, ik vind het de lekkerste smaak van alle nak´d repen die ik heb geproefd. Hij smaakt lekker naar zoutige pinda en de dadel is daardoor minder overheersend dan in de andere repen. Het vult ook goed voor een tussendoortje en is ook redelijk gezond. 8/10 want het is wel super duur helaas.
Ben benieuwd wanneer deze te koop is😇
Omg komt dit naar NL dan?
Ik las het op Facebook…
Eind dit jaar dus beschikbaar in de winkel en nu kun je tot 24 juni muntjes bij elkaar klikken op de website zodat je een klein zakje kan krijgen.
Niet van de Ah maar de Jumbo heeft Woezel en Pip ‘vissticks’ en gok dat deze zeesticks hetzelfde smaken. Wel heel lekker in een wrap met avocado en spinazie en een sausje met vegan mayo
Ik ben benieuwd wanneer we het gewoon kunnen kooen😅