Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik vond deze zoooo tegenvallen. Enige wat lekker was, waren die dikke brokken pure chocola. Voor de rest echt ranzig.

Hm nee dat is vragen om problemen :smile:

Waar heb je deze gekocht? :innocent:

En ik weet niet meer wie dat zei, maar heb de oppo speculoos ook nog niet gevonden :cry:

Ik was bij de Margriet Winterfair en daar verkochten ze deze eerder dan gewoonlijk. Als het goed is, zijn de nieuwe smaken vanaf 6 december te koop in de supermarkt!

2 likes

Ah vandaar :see_no_evil:

Ja nog heel even wachten. Op hun webshop gaan ze ook kersttruien kopen en dan krijg je deze reep er gratis bij :scream:

1 like

deze ligt klaar om een dezer dagen te proeven:

heb nu niet veel smaak doordat ik ziek ben dus wil wel een goeie review geven als ik beter ben

Update: best lekker, speculaaskruiden komen duidelijk naar voor, alsook de typische twix karamel. Ik vind deze lekkerder dan een basic twix.
10/10!

Nu 9 mini’s voor 1€ bij Kruidvat btw

13 likes

Hmmm lastig te beschrijven. Het was melkchocolade met kaneelsmaak. Er zaten niet echt koekjes door de chocola, maar kleine musketzaadjes? Sorry ik kan het niet goed omschrijven

Ik was net bij de ahXL en die hadden die hands off my chocolate cinnamon cookies (nog) niet. Jammer. Binnenkort nog eens proberen

Wat in deze categorie ook echt superlekker is (maar niet id supermarkt denk ik) zijn amandelen met een laag chocolade en daarover laagje kaneel. Bij de Simon Levelt kocht ik ze altijd, maar heb ontdekt dat de Turkse winkel ze hier ook heeft. Echt zo lekker!

4 likes

Ik ga kijken of ze die hier ook hebben. I love speculoos en alles speculaas. Best trots dat ik het tot nu toe behoorlijk heb kunnen matigen deze periode

1 like

Dit is zo lekker! Lidl heeft ze ook in hun delicieux assortiment maar vind die van de Turkse/Marokkaanse supermarkt lekkerder

1 like

volgens mij zijn ze toch weer terug😍

13 likes

beste nieuws van mijn dag!!!

1 like

Omg yes. Heb vandaag en gisteren gewoon nog heen en weer contact gehad met de appie en het hoofdkantoor van Gü omdat ik dit echt niet pikte. (I know, misschien beetje overdreven, maarja, die cheesecake is belangrijk).

26 likes

Dedication :sunglasses:

1 like

is deze nieuw?

5 likes

Oh ziet er goed uit zeg

1 like

Voor wie benieuwd waren naar het kerst assortiment van AH (inclusief desserts).

6 likes

En de Laidl

https://www.lidl-flyer.com/01348708-d828-11e8-8980-005056ab0fb6/locale/nl-NL/view/flyer/page/1?_ga=2.38491811.1299311401.1543504850-1732053497.1516362509

2 likes