Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

jhaa​:hugs::hugs:

4 likes

ook nieuw volgens mij

3 likes

2 likes

Is niet echt nieuw maar ik had die knakwortels gegeten en damnnnn die die zijn echt super lekker

4 likes

Gadver waarom frambozen? Die dingen smaken altijd zo chemisch als ze ergens in verwerkt zijn :nauseated_face:

1 like

Geen idee of deze nieuw is, maar lekker is hij wel. :drooling_face: 10/10.

3 likes

Sowieso fruit in chocolade hoeft niet voor mij😅 misschien rozijnen, maar zeker geen cranberries oid

2 likes

Ik heb hem ala hotdog gegeten op een stokbroodje met augurk, gebakken uitjes, augurk, mayonaise, komkommer en gekeramaliseerde ui!

Denk dat het ook enorm lekker is gewoon om te eten naast je aardappelen en groentes! Het heeft wel een lichte wortel smaak, maar de marinade complimenteert de smaak enorm goed!

3 likes

Iemand dit al geprobeerd? Bij appie gevonden.
Zou je dit ook gewoon zo kunnen eten net als dat van Baker’s dough?
Mijn 2,5literbak is bijna leeg :rofl:

5 likes

Heeft iemand hier al eens een chocolade cake gemaakt met Cannellini bonen? Is dat lekker?:see_no_evil:

Ik heb wel eens een zwarte bonen brownie op en die was verbazingwekkend lekker.

6 likes

Maar ook echt chocolade smaak? :see_no_evil: Ik ben nieuwsgierig, misschien moet ik het gewoon eens proberen te maken

Indien de cake met rauwe cacao poeder gemaakt is, zul je vrijwel niets van de bonen proeven!

1 like

@doei @Applepie dankjulliewel! :innocent: Ga ik proberen!

Ik vind hem wel lekker! Gewoon stol wat een beetje een chocolade smaak heeft. :yum:

2 likes

Nieuw maar helaas geen cheesecake :sweat_smile:

Hier hebben we laatst de vernieuwde Gu geprobeerd (salted caramel). Ik mis die dikke laag chocola. Er zit nu veel te veel koekje in. Jammer.

Ik vond niet dat er iets verander was😅 heb altijd al de bodem net iets te droog/kruimelig gevonden

Die bovenste laag is veel dunner geworden, dat valt echt niet te missen.

Misschien per toeval bij mij niet? :sweat_smile: Ik had even een foto moeten maken