Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ohja en is idd een Nederlands bedrijf, wel een webshop…

Ik vind optimel nog meevallen, ik heb ooit chocolade pindakaaspasta van waldenfarms oid geprobeerd… Echt walgelijk, ranzig, om naar van te worden :sweat_smile:

1 like

Ja, inderdaad.

Oh die pasta heb ik ook een tijdje gegeten (eigenlijk de rijstvariant maar het smaakt allemaal hetzelfde, alleen de vorm is anders) en er zit weinig smaak aan. Op zich best te doen met tomatensaus maar meer als maagvulling dan als enigzins lekker eten haha. Ze hebben het voor een euro bij de action

1 like

Aaah een last minute kerstkadootje!

2 likes

Dat spul stinkt altijd zo enorm chemisch dat ij de eetlust meteen vergaat

Hahah snap ik, goed afspoelen met water is echt nodig

Toetjes-experts, welke zal ik vanavond nemen?

1 like

Mona pudding! :heart:

1 like

Cheesecake vd lidl! :heart_eyes:

1 like

Idd! Heel erg lekker!

1 like

Heel veel feesttoetjes bij de plus in de aanbieding.

Ga vanavond deze proberen

2 likes

Is het gebakken cheesecake???

1 like

Nee het is net als gu zegmaar… Niet erg houd zelf niet van de gebakken variant😅

Maar helaas viel het toch een beetje tegen… Biscuitbodem was goed, maar de structuur van de cheesecake was iets te mousseachtig, ik proefde geen chocolade en het grootste minpunt:door het hele toetje heen proefde je de alcohol…

Misschien jaag ik nu mensen tegen mij in het harnas… Maar ik vind dat altijd doodzonde van die lekkere toetjes😅

Omg ik vond jou echt zo tof want cheesecake liefde maar gebakken > ongebakken. Ongebakken cheesecake isgewoon kwarktaart, ga ermee weg

4 likes

Nee echt niet kwarktaart is zuur :sweat_smile:

maar nog altijd minder teleurstellend dan ongebakken cheesecake

(hahaha sorry gebakken cheesecake is heel belangrijk voor me, no offense)

3 likes

Zo ja! Ik heb hem vanmiddag ook gekocht. Ieets te zoet voor mij maar lekker <3

1 like

Ik dacht eerst gatver ze hebben vlees producten in het vega schap gestopt, maar dit is vegetarisch! Leuk verzonnen. Ziet er wel echt viezig uit met dat plasje vocht :thumbsup:

21 likes

Ik heb het vegetarisch notenbrood geproefd tijdens de ontwikkeling en die zag er ook niet lekker uit maar die was zo goed :heart_eyes:

1 like