Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Nog geen kerstassortiment bij de jumbo of plus of wel? :see_no_evil:

Plus volgens mij wel al. Daar kwam vorig weekend hier de feestdagen folder van. Maar ik heb geen idee of alles al in de schappen ligt. Kom daar eerlijk gezegd vrijwel nooit.

Jumbo heeft wel al gourmetschotels en sommige losse dingen zag ik, dus denk dat de rest ook wel snel volgt.

1 like

Nee maar in de winkel mag je wel alles proeven😇

2 likes

Uploading: Screenshot_20181129-231427.png… wat is dit nou voor raar product? :sweat_smile:

1 like

Kan me niet voorstellen dat veel mensen dat lekker vinden :sweat_smile:

1 like

Ik vind de toetjes van ah tegen vallen.
Ik wilde graag pannecota e.d.

Die irish cream bedoel je toch? Die ben ik nu aan het eten. Vind ik niet naar Baileys smaken zoals ik hoopte, maar ik vind ze wel echt heel lekker want ze zijn wel romiger dan gewone chocolade pepernoten.

2 likes


Krijgen we een soort delicata en tony chonolonely in een, of blijft het hetzelfde smaken? hehehe

3 likes

Ik denk dat Tony’s hun netwerk openstelt.

Ik kan niet wachten tot al die Feesboektokkies gaan zeuren om de 10 cent die ze extra moeten gaan betalen.

11 likes

nieuw maar wel duur zeg :sweat_smile:


Lekkerder dan ooit tevoren. Vooral omdat ik dacht dat ik ‘m voor altijd zou moeten gaan missen.

Edit: oh en het enige verschil is dat de laag chocoladeganache aan de bovenkant veeeeel dunner is geworden. Vind ik wel chill.

22 likes

Vind ik juist het lekkerste :sweat_smile:

Mijn vriend vandaag: “Maak er ff een foto van, zet je het op het forum. Zal vast al wel iemand het geproefd hebben” :grin::+1:

6 likes

Hier zijn ze gelukkig nog niet weg geweest en volgens mij liggen de oude verpakkingen nog in de winkel!

hahaha inslaan als je van je chocoladeganache houdt!

1 like

image
Dit is echt niet lekker. Heb smaakt niet naar speculaas maar een chemische speculaas smaak kan het niet omschrijven, maar liever niet kopen.

4 likes

Niet echt iets vernieuwends in het kerstmagazine van jumbo…

Vond deze bij mn kruidvat, geen idee of het nieuw is. Iemand al eens gehad?

1 like

Deze gisteren geprobeerd. Gadverdamme, 1/10. De smaak is zo intens, chemisch en niet lekker. Ik heb er een aantal geprobeerd en daarna de zak weggegooid.
2 likes