Isndir nieuw? Lijkt wel van coca cola😅
Ziet er eerder uit als chocolademelk! Maar suikervrij. Nu wil ik dit wel proberen want lactosevrij
Jha het is ook chocolademelk maar door haar t logo lijkt het mij VAN Coca-Cola
Is ook van coca cola. Iig staat op google hahaha. Hopelijk zijn de voedingswaarden een beetje ok, want ik ben nu wel benieuwd
Zou je de supermarkt en meer info bij je foto’s willen zetten? Nu zijn het elke keer van die random foto’s waar ik dan nog niks over weet. Ik waardeer je inzet maar met supermarkt en prijs is het net wat handiger.
Op de Catalaanse site hebben ze ook eentje met amandelmelk ;-; Op naar het zuiden!
Heb even vluchtig gekeken, op die met 0% las ik alleen dat er 40kcal per 100 ml in zit…
Heeft iemand die Excellent kaaskroketjes al op? Ze zijn in alle AH’s steeds op
Ja, zijn lekker!
Alleen 14 minuten in heteluchtoven is te lang, dan gaan ze kapot.
8/10
Het stond in de Plus… Maar verder ool geen kaartje erbij… Als je wil maak ik de volgende keer een foto van het etiket😇
Jammer dat de chocolate cake én puur is én met frambozen😅
Kent iemand deze witte chocolade saus?
Is alleen wel zonder calorieen dus vraag me af in hoeverre het gezond is dat te eten😅
Huh zijn dit niet die oude repen in nieuwe verpakkingen? Iig rocky road hebben ze al jaren. Apple pie kan ik me niet herinneren
€2.75 dacht ik.
En die witte discodip wafeliets is een 8,5/10
Ik keek hier heel gek van op, gezien de plaats en ik die AH ook ken enzo. Moest even twee keer kijken.
OMG Cacaolat
Waar heb je die gespot? Sleep altijd 3 sixpacks mee uit Spanje!
Bij de Plus!