Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ooh deze lijken me zo lekker! Gisteren bij de AH nog lege schappen met naamplaatjes, maar volgens mij liggen ze vanaf vandaag in de winkel!

23 likes

Ja idd zeg, als je dat betaalt voor Multivlaai heb je geld teveel.

2 likes

Nu betaal ik overigens zelf ook zo 4,50 voor een punt taart. Maar dan moet hij het wel waard zijn. Ik ben een taartsnob #noshameinmygame.

5 likes

:raising_hand_woman:‍♀

Of bedoelde je deze? :see_no_evil:

4 likes

Zijn er nog meer nieuwe smaken? Bij mij doet de site het niet :sweat_smile:

Nee, volgens mij niet!

1 like

ja dat is hem!

Is de bodem ook wel smeuïg? Niet zon droge vlaaibodem? :see_no_evil:

Nee, het is meer een brosse koekbodem. Geen standaard vlaaibodem haha

Denk dat ik weet welke taart ik ga bestelleb na de tentamens😏

1 like

https://hallo.jumbo.com/gebak/taarten/chocoladetaartje

Deze van de Jumbo is echt Hemels!!! Gisteren op bij mijn ouders. Echt mega veel chocolade in allerlei soorten en structuren haha :star_struck:

1 like

Dat klinkt ook goed😍

Moest wel en beetje lachen om de omschrijving:
Spekkige chocoladetaart gevuld met stukken echte chocolade en chocolade crème vulling. Dit taartje is UTZ.

1 like

Jaaa soms ligt deze te proeven bij onze Jumbo! :heart:

1 like

Hahahha spekkig, wat is dat

4 likes

Haha ja weird… Maar het is een smeuige taart met chocoladecake, daartussen zo’n creme, dan nog chocoladestukjes, om de taart heen zit ook chocolade en dan ook nog die snippers erop. :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Knakwortel dus, ik had verwacht dat het meer een vega variant van knakworst was maar dat viel erg tegen. Het smaakt zoals het er uit ziet, een lang gemarineerde zachte wortel. De structuur en smaak is ook nog erg wortel. Het viel hierdoor nogal tegen in mijn verwachting en zal het niet snel nog een keer kopen.
4/10.
Lage score omdat ik verwachtte dat het een knakworst variant moest zijn. Als je van slappe wortel houdt zal je een hogere score geven.

3 likes

Zijn froot loops nieuw bij de AH. Zie ze net voor eerst. Ik heb even een paar droog geproefd en ik vind ze wel lekker! (Kinderachtige doos ook😂)

2 likes

Ze zijn er al best lang. Ik koop ze steeds vanwege de verpakking, want de smaak vind ik meh

4 likes

Ik zou dit ook alleen maar kopen om de verpakking. :joy:

3 likes