Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik vind deze het lekkerst

8 likes

Die linker heb ik idd ook wel eens eerder gehad😍 en je zou denk ik in principe ook wat ingrediënten toe kunnen voegen🤔

Deze zijn nieuw voor mij. Ik vind ze wel lekker, maar wel een beetje aan de vettige kant. 7/10

Edit: het is cookie dough dat je zelf nog in de oven moet pleuren.

Oeh klinkt wel lekker, en dan zijn ze ook nog warm! Bij de AH te koop?

Jaa bij de AH! ze liggen bij die mini tompoucjes enzo.

1 like

Had je het ongebakken gegeten of begrijp ik je post verkeerd?

1 like

Nee hoor, had ze gewoon gebakken hahaha :smiley:

Haha oke, ben ook wel benieuwd hoe het rauw smaakt namelijk. Op youtube zie je vaak die amerikaanse meiden gewoon rauwe koekjesdeeg eten, dus was benieuwd of het ook echt lekker zou zijn :joy: maar er zit waarschijnlijk iets van rauw ei door, dus dat is niet zo handig dan

1 like

Van bloem wist ik dat helemaal niet!

Rauw ei is sowieso in Europa minder gevaarlijk dan in de VS vanwege de manier waarop ze zijn schoongemaakt. Bloem moet je altijd even in de oven of pannetje opwarmen.

kent iemand sit?

1 like

Hagelswag :’(

11 likes

Maar wat is het? Net zoiets als die chunks van de ruijter? Of is het meer cacao? Of een gezonde versie van hagelslag? :sweat_smile:

Ik heb ze hier een keer gespot bij de Albert Heijn XL! Er waren denk ik een stuk of 5 soorten.
Het staat in het hagelslag schap, maar dit zijn echt best grote stukjes. Het leek me best onhandig voor op brood.
Het zag er wel gewoon uit als chocolade, maar dan dus met verschillende smaakjes. Ik denk niet dat dit “gezond” zal zijn.

1 like

Ah dus gewoon zoiets als die chunks alleen dan in meer smaken😅

1 like

Wat duur! :scream:

3 likes

Daarom dacht ik ook wat is dit dan voor holy grail? :sweat_smile:

De ondernemers van Hagelswag hebben meegedaan aan de product pitch van AH afgelopen jaar. Uiteindelijk heeft de knakwortel gewonnen maar ik ben blij om te lezen dat de hagelswag het ook heeft gered tot de schappen. Wat ik me nog herinner van hun pitch is dat ze eerder de kant van duurzaam op dachten dan dat het heel erg gezond zou moeten zijn.
Hier kun je de achtergrond lezen:

Ik kijk nu de nieuwe Lidl folder door en ik zie dat ze Britse weken hebben vanaf donderdag. Ik ben zelf echt een sucker voor zoetigheid en ik zie allerlei fudge en toffee’s. Is dat extra speciaal uit Engeland?

welke is lekkerder? :heart_eyes: