Heeft iemand al Halo Top getest trouwens, is het wat? En dan vooral smaken cinnamon rol en peanutbutter. Ben altijd huiverig bij dieetijs.
Cinnamon Roll is hemels!
peanut butter is niets, super waterig. Cinnamon roll is wel heel lekker
Ik deel je mening! Vond de Coffee Walnut echt heel goed!
Ik vond die alpro soya bakken ijs echt zeer prima (salted caramel en chocola hazelnoot), die zijn vegan en calorie arm(er) geloof ik
De Colombian Chocolate van Oppo is echt vreselijk lekker! Lekkerste low cal ijs wat ik tot nu toe in NL heb gegeten
Ik ben ook niet per se op zoek naar dieetijs, ben meer nieuwsgierig naar alle nieuwe producten en heb alle volvette versies al gehad😂. Ik had Oppo idd al geprobeerd! Alpro moet nog, en denk dat ik deze week toch 1 halo top ga proberen.
Alleen in de vanille variant zit ook echt soja. In de andere drie niet.
De karamel van alrpo is wel suuuuuuper lekker. Wel hard want zonder melk/room natuurlijk, maar worth it
Is Pots & Co nog ergens te koop in Nederland?
heeft iemand van die avocadostukjes uit de vriezer geprobeerd? Net zo vies als ik denk zeker?
Ze zijn wat waterig ofzo. Niet heel lekker in een gerecht
Prima voor guac als ze alleen maar bakstenen op de groenteafdeling hebben!
Ik heb al zeker 2 weken van die kleine avocados liggen, bananen en alles erbij gehad voor het rijpen. En nog steeds steen. HOE ZIT DAT
Zal vast niet nieuw zijn maar ik koop haast nooit snoep
7/10: vind m bijna hetzelfde als een normale chunky, beetje zouter. doe mij maar peanutbutter chunky!
Nog niet eerder gezien deze:
Beetje meh, had meer banaan en toffee verwacht. Vooral zoete melkchocolade met een beetje crunch en af en toe iets sticky’s. De rocky road van deze is veel lekkerder.
Is er trouwens nog een trucje om ze sneller te laten rijpen? Ik heb vandaag eetrijpe gekocht maar vind ze nog vrij hard (wat is ideaal), maar heb ze morgen echt nodig voor een etentje.