Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik koop als het kan de dag dat ik avocado nodig heb en dan doe ik deze check http://www.ohmyfoodness.nl/omf-informeert/de-avocado-rijpheidstest

Of heb je dit al geprobeerd? https://www.lekkerensimpel.com/tip-je-avocado-sneller-laten-rijpen/

2 likes

Neeeee :sob:

de links van @Saturnus zijn goed. Het is wel belangrijk dat je de banaan en avocado in een zak doet, gewoon open laten liggen werkt niet altijd.

1 like

En Lidl!

Ik dacht dat dit een telefoonhoesje was hahaha.

16 likes

Ik ook😂

Met een tomaat in een papieren zak of krant stoppen. Toen ging het bij mij een stuk sneller (1,5/2 dagen later rijp)

2 likes

Ik heb vandaag de nakd coffee walnut op en hij is inderdaad erg lekker :drooling_face: maar peanut delight blijft wel mijn favoriet

2 likes

Zijn er al bijzondere paaseitjes gevonden? :see_no_evil:

1 like

Misschien is de smaak daardoor wel bijzonder geworden? :see_no_evil:

1 like

Ik wilde net hetzelfde vragen voor vanavond.
Ik heb ze van H e m. a geproefd in de smaken wit-limoncello, melk-stroopwafel en praline crunch. De limoncello is niet heel lekker maar wel heel commercieel, de praline crunch en de melk-stroopwafel vond ik wel heel lekker maar ik ben echt een zoetekauw.
Ze komen als het goed is volgende week op het schap

4 likes

Ik hoop echt op smaken als brownie en cheesecake​:heart_eyes::see_no_evil:

Vorig jaar had de Ap de Delicata eitjes frambozen-cheesecake, zoals ze nu in de reep zitten. Waren echt heel vies en kunstmatig

Ja altijd jammer dat ze dan cheesecake gaan combineren met een fruitsmaak😅

Cheesecake als taart is toch ook vaak gecombineerd met fruit en/of chocola?

Ja en die met fruit vind ik dus niet lekker🙈

1 like

Volgens mij komt Jumbo binnenkort met leuke smaken. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd naar melk met pindakaas.

4 likes

Paaseitjes :heart: Kan niet wachten

1 like

Ik heb wit pistache praline van de ap. Niet de moeite waard, smaakt niet echt ergens naar. Alleen maar zoet.

1 like

Huh die heb ik niet gezien. Bij mijn xl hebben ze alleen maar melk, wit, puur en een mixzak liggen :disappointed_relieved: