Dankjewel! Erg benieuw daar de pindakaas en vloeibare caramel
alleen jammer dus dat de brownie puur is
Ohh ik ben net als @Eyimfihlo heel benieuwd naar de pindakaas. Chocolade met pindavulling is echt mijn favoriet. Love die reep van de Bonte Koe ook .
Misschien ben ik heel dom, maar is Bonte Koe een merk?
Valt nog steeds in het niet bij de rest van mijn snackkast😂
@anon18225511 die reep is zo lekker! Heb je ook wel eens de pindakaas bonbon/ reep van chocoholic, zit 10 min/ kwartiertje verder) geproefd? Ook zeer zeker de moeite waard! Ik heb hun repen ook als bedankje op mijn bruiloft gegeven.
Nee die ken ik niet dus dat wordt mijn volgende missie. Ben heel benieuwd nu! Ik zag dat het vlakbij Tante Nel zit dus dan heb ik ook mooi een excuus daar weer eens langs te gaan .
Heel mooie zaak ook, ook wat apartere smaken. Hun Dulce De Leche reep is ook heerlijk en er is ook een wat apartere met rietsuiker die erg lekker is. Of met whisky. Ik kan echt uren doorgaan.
Ik wil ook binnenkort langs Tante Nel om hun vegan kroket uit te proberen (en hoop dat ze snel weer poutine hebben).
foto
Shit ik werd zo enthousiast dat ik woensdag langs wilde gaan maar zie nu dat ze maar tot 5 open zijn elke dag. Dan maar op zaterdag voor de deur gaan liggen want het klinkt nu alsof ik alles moet hebben .
Ja die vegan kroket ben ik ook benieuwd naar! Maar kans is groot dat ik toch gewoon voor de good old truffelkroketjes ga .
Dit vraagt om een foto.
En vind je de chocolade beter?
Zal morgen even een foto maken!
En ga ze denk ik morgen allemaal proberen, dus report back.
Mama gaat straks paaseitjes halen voor me bij de Jumbo. Ben benieuwd, gisteren al zien liggen en zien er erg goed uit.
Zoals beloofd (exclusief huidige cornflakes die ik aan het eten ben, sauzen, normale tussendoortjes zoals eat natural repen etc.) Links zoet, rechts hartig.
Normaal is de bovenkant niet zo rommelig maar ben aan het testen (Ritter sport doos met open repen, een vegan blonde chocoladereep, en natuurlijk eitjes). Pringles omdat die nergens passen.
O M F G @Bunnyslippers Living the dreeeeaaaaammmmm. Nooit het probleem dat je verstandige keuze hebt gemaakt in de supermarkt maar dan thuis zonder chips zit Hoe houd je het vol, hoe houd je het bij. Alleen al die koffiesiropen!
Dit is de hemel
Wow goals