Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Omg! Witte choco M&M’s met pinda :heart::heart::heart: heb alleen de gewone met witte chocolade gehad, maar die met pinda zien er nog beter uit!

3 likes

Ze verkopen het bij Jamin!

1 like

Ik gebruik ze ook voor cocktails! En er zit een systeem in mijn kast, ligt ook op datum haha. Ik ben een klein beetje een controlfreak wat dat betreft.

4 likes

@Bunnyslippers Dit is echt fantastisch :heart_eyes: Als dit in mijn huis was, was het ongetwijfeld na een week al allemaal op-/aangevreten door mijn man, dus dit is en blijft wel the dream, maar een diepe buiging voor deze kast :smile:

8 likes

@Bunnyslippers ik volg je ook op instagram, maar wat voor werk doe jij eigenlijk? En neem je overal 1 hapje van of eet je ook wel hele verpakkingen leeg? haha, living the dream!

1 like

Hollyfuck ik ben echt zo jaloers nu.

2 likes

Zijn tot nu toe goedgekeurd bij mij. Nomnom.

3 likes

Huh wat waarom heb je een hele kast vol? Ik zie Instagram? Ben benieuwd :smiley:

2 likes

Bunny kun je mij vertellen welke kleurtjes de karamel/zeezout, pindakaas en kokos is?

1 like

Ja, ik heb een snackinstagram, maar probeer het forum er niet mee vol te spammen. Ik heet snackdetectives. Als iemand dit vervelend vindt haal ik het weg!

Het papiertje bedoel je @Fenayi? Karamel zeezout en peanutbutter zijn oranje en kokos was groenig volgens mij…

14 likes

Ik doe niet aan voedselverspilling (tenzij iets echt ranzig is). Ik deel wel alles samen met mijn vriend, en echt grote verpakkingen (zoals kilo’s paaseitjes) zet ik ook neer voor bezoek. Of ik maak blondies en koekjes met overgebleven chocoladerepen.

1 like

Ja papiertje haha, ik heb een mixzak maar ben de verpakking alweer kwijt. Ik durf deze 3 smaken niet te eten want vies.

@Bunnyslippers Ik ook! :yum:

1 like

Ik ook!
Ik zou je nog helpen met je paaseitjes project maar toen opeens werkte ik er niet meer dus sorry sorry sorry.

1 like

Ha vet leuk ik ben je gaan volgen!

1 like

Krijg je ook vaak dingen opgestuurd?

1 like

Dit is gevaarlijk :scream:

1 like

Ik leef voor snacks! Ik ben je ook gaan volgen.

2 likes

O, wat leuk dat jullie zijn gaan volgen.

Ik krijg heeel af en toe iets opgestuurd, maar echt op 1 hand te tellen helaas. Ik heb geen idee hoe anderen dit doen.

@eva-lina geen sorry zeggen, is echt onbelangrijk na wat er is gebeurd.

3 likes

Die paaseitjes heb je dus allemaal zelf gekocht?? Wow dedicated!