Huh wat waarom heb je een hele kast vol? Ik zie Instagram? Ben benieuwd
Bunny kun je mij vertellen welke kleurtjes de karamel/zeezout, pindakaas en kokos is?
Ja, ik heb een snackinstagram, maar probeer het forum er niet mee vol te spammen. Ik heet snackdetectives. Als iemand dit vervelend vindt haal ik het weg!
Het papiertje bedoel je @Fenayi? Karamel zeezout en peanutbutter zijn oranje en kokos was groenig volgens mij…
Ik doe niet aan voedselverspilling (tenzij iets echt ranzig is). Ik deel wel alles samen met mijn vriend, en echt grote verpakkingen (zoals kilo’s paaseitjes) zet ik ook neer voor bezoek. Of ik maak blondies en koekjes met overgebleven chocoladerepen.
Ja papiertje haha, ik heb een mixzak maar ben de verpakking alweer kwijt. Ik durf deze 3 smaken niet te eten want vies.
Ik ook!
Ik zou je nog helpen met je paaseitjes project maar toen opeens werkte ik er niet meer dus sorry sorry sorry.
Ha vet leuk ik ben je gaan volgen!
Krijg je ook vaak dingen opgestuurd?
Dit is gevaarlijk
Ik leef voor snacks! Ik ben je ook gaan volgen.
O, wat leuk dat jullie zijn gaan volgen.
Ik krijg heeel af en toe iets opgestuurd, maar echt op 1 hand te tellen helaas. Ik heb geen idee hoe anderen dit doen.
@eva-lina geen sorry zeggen, is echt onbelangrijk na wat er is gebeurd.
Die paaseitjes heb je dus allemaal zelf gekocht?? Wow dedicated!
Nee, die heb ik idd gekregen!
Leuk zeg!
En tja als je meer opgestuurd wilt krijgen zul je een ekte influencer moeten worden en bij een mediabedrijf aansluiten Kijk eens rond waar andere foodbloggers zijn aangesloten.
Ik wil heel graag vriendinnen met jou worden en dan avonden organiseren om te komen proeven
Ja ik meld me ook aan voor een avondje leftovers eten
Wie rijdt?
Ik haha. Love autorijden.