Nee, die heb ik idd gekregen!
Leuk zeg!
En tja als je meer opgestuurd wilt krijgen zul je een ekte influencer moeten worden en bij een mediabedrijf aansluiten Kijk eens rond waar andere foodbloggers zijn aangesloten.
Ik wil heel graag vriendinnen met jou worden en dan avonden organiseren om te komen proeven
Ja ik meld me ook aan voor een avondje leftovers eten
Wie rijdt?
Ik haha. Love autorijden.
Jawel! Die heb ik bij Jamin gekocht in Rotterdam. Vaak hebben ze een los display met allemaal speciale repen.
Wat voor vulling is het dan wel?
Volg je nu ook!
Een snackkast. OMG. Idee van het jaar dit!
Leuk trouwens om ‘mijn’ Rittersport-blik te zien, die heb ik een paar jaar geleden ook gekocht in het winkeltje in Berlijn.
Gaat uiteraard om de paaseitjes die ik kreeg bij mijn afscheid maandag.
De butterscotch melk - heel vies, maar ik heb nog nooit zo’n paaseitje gegeten dus kan ook persoonlijke voorkeur zijn.
Karamel melk - hele lekkere goede karamelvulling. 9/10
Chocolade mousse melk - hele lekkere zachte vulling. Wel een beetje saai vergeleken bij de andere smaakjes. 8/10
Crispy melk - super lekkere romige vulling. 9/10
Ehh hahaha ja ze konden moeilijk spullen meegeven van een ander bedrijf
Wat niet? Haha overal vallen ontslagen, doet niet af aan het bedrijf toch hahaa
Ik snap wat je bedoelt, dit personeelsbeleid is inderdaad echt niet ok. Ik zelf zie dit wel los van de producten die ze verkopen en mijn collega’s want dit was een directie beslissing. Maar ik snap dat anderen daar in mijn plek veel harder in zouden staan
@Bunnyslippers jeeeeeeezussss die kast, ik zou me never kunnen inhouden en echt in t ziekenhuis belanden met een overdosis dit is echt mijn droom hahhaa!! Ik ga je ook volgen op insta, leuk!!
Ligt het aan mij of staat er nooit meer wat op Scoopy?
Was vandaag extra naar Jumbo voor de pindakaas paaseitjes, maar toen ik vroeg waar ze lagen zei een medewerker dat het veel te vroeg is voor paaseitjes en dat ze pas na valentijnsdag komen
Haaaahahahhaa te vroeg voor paaseitjes?!?! Die is niet goed
Hahaha precies wat ik dacht! Volgende week poging 2 … Liggen ze overal al in de winkels of alleen grotere steden?