Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ze hadden in mijn ah vandaag gewoon helemaal geen kaasschnitzels, van geen enkel merk. :zipper_mouth_face::zipper_mouth_face:

Ik zag Oppo Cookie Dough in mijn Appie! :scream:
Helaas al op :’( Iemand die al geprobeerd?

2 likes

Ja! Is niet heel bijzonder hoor. Vanille ijs met wat koekjes. Maar op zich wel prima

Edit: Nee ik lieg, ik had cookies and cream dacht ik. Is cookie dough nieuw?

Cookies en cream heb ik eigenlijk ook nooit van gehoord. Maar dit was echt cookie dough

Ohnee ik denk idd dat het een andere is. Spannend!

Die moet ik hebben!!! :scream:

Op een cracker. Snap je gedachte maar als je dan bedenkt dat het tonijnsalade is met stukjes rijst en zeewier klinkt het misschien al iets logischer? Ik vond het iig op cracker lekker!

1 like

Die vanille cakejes van de Jumbo zijn echt voor. De Deen eiercakjes zijn 100 x lekkerder!

Hahah ja nu ik het zo lees klinkt het niet heel logisch.
Ik had de nieuwe smaken op de Amerikaanse site gezien en daar hebben ze nog een derde smaak en ik dacht dat dat deze was. Kwam er thuis pas achter dat dit alleen maar chocola was.

Al geprobeerd? :innocent:

Bij een aantal Albert Heijn-vestigingen kun je nu hagelslag tappen. De karamel zeezout-variant heb ik goedgekeurd. Het zijn van die soort ‘knispers’ van vroeger.

3 likes

Nee mijn appie had m dus niet meer :’(

Toch niet uit het assortiment? :0

nee hij was te populair denk ik. Schap was gewoon leeg

1 like

Deze zijn echt lekker! De gewone hagelslagjes zal ik niet snel kopen, maar die bolletjes zijn heerlijk!

1 like

Weet niet of het nieuw is maar ik had laatst deze:

Vond ze superlekker! 9/10 want pijnboompitten en die vind ik vies. Je moet wel van paddestoelen en kaas houden

9 likes

Zit er kaas in? Klinkt wel goed! :innocent:

Ja, die proef je ook wel goed terug vind ik

1 like

Wat is de prijs?

Oh dat klinkt goed, ik ben gek op paddestoelen en kaas!