Heb je er zelf ook al een geprobeerd?
Nee maar ik zou wel benieuwd zijn naar de bruschetta variant.
omg, ik volg jou al zo lang… wist niet dat jij dat was Ik ben altijd zoooo jaloers op jouw lekkere eten!
Hopelijk liggen ze dit weekend nog in de winkel
Bij mij lagen ze in een vriesschap waar heel groot ‘NIEUW!!!’ op stond en die hele vriezer lag er mee vol zoals je kan zien. Dus hopelijk heb je niet te veel vegans bij jouw lidl haha.
Off topic maar ik ben benieuwd hoe je bent begonnen met je account en hoe dat dan is uitgegroeid tot iets groter. Wat een droom
Zou Optimel het hebben overkocht dan? Kan me voorstellen dat Melt niet goed liep door de verkrijgbaaheid, en ze dit hebben gedaan als oplossing?
Wwauw deze zien er goed uit. Wat zou het witte zijn op die verdura pizza?
Champion en nep kaas wat ongeveer op elke diepvries pizza zit?
Ja ik twijfelde of het nepkaas was of bloemkoolstukjes. Op zich vind ik die nepkaas niet perse heel vies, maakt de pizza vaak wat smeuïger
Ja ik denk dat wel lekker is. Ik gruwel alleen van champions die zijn ingevroren of uit blik dus daarom zou ik sneller die andere kiezen.
Ik kan me niet helemaal indenken wat bruschetta precies is, behalve tomaat
Nou, iedereen die me een beetje kent weet dat ik uren kan lullen over eten. Van Michelinster restaurants, tot zelf koken tot dus de McDonalds en snacks uit de supermarkt. Ik ben destijds best veel afgevallen en heb echt mijn levensstijl omgegooid. Wou dus voortaan alleen dingen eten die ik het ‘waard’ vond. Ik vond het zelf leuk om ‘rare’ snacks uit te proberen, altijd elke week dezelfde zak chips of reep chocola vind ik echt saai. Kwam toen op bepaalde junkfood accounts uit Amerika, en toen ben ik zelf ook een beetje begonnen. Familie en vrienden nemen vaak uit het buitenland ook allemaal lekker eten mee. Beetje mijn guilty pleasure haha.
Zo herkenbaar incl. het afvallen.
Eten beheerst mijn leven, nieuwe dingen, bijzondere restaurants.
Ik ben je ook gaan volgen en nu zit ik te kwijlen
Maak je ook vlogs? Proeverijen, snackvakanties, ik zie allerlei kansen voor je
Haha, ik zou wel willen, maar ik heb niet echt een Instagrammable hoofd.
Ik zou sowieso kijken
Leugens!
@Bunnyslippers Als dat is wat je tegenhoudt zou ik dat per direct loslaten hoor! Ik vind je pagina al mega cool maar denk echt dat videos ook super leuk zouden zijn Boeit toch niets of je dan een wel of niet instagrammable hoofd (wat is dat uberhaupt? haha) hebt!
Welles!