Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ja deze zijn al eerder verkocht en ik vond ze lekker. Vooral die bruchetta! Maar het blijft een pizza van de Lidl, dus niet mega geweldig ofzo.

Men neme een hoofd, men zet het hoofd op insta, voila een insta hoofd!

4 likes

ik heb het idee dat jij gewoon knap bent? haha :slight_smile: en idd wat is een instagram/vloghoofd? Ik zou lang niet alle influencers als echt knap of bijzonder bestempelen en dat boeit me ook niet.
Anyways, foodvlogs zouden fantastisch zijn :heart_eyes:

Ik heb paaseitjes met kokoscreme van de lidl, volgens mij hadden ze die niet vorig jaar. Vind ze lekker! Tikkie chemisch maar goed genoeg.

1 like

Bij mijn lidl hadden ze alleen nog maar de gewone en ook die pizza niet meer :sob:

Ja, ik vind instameisjes vaak van een andere orde. Heel knap en charismatisch, spontaan op bewegend beeld. Ik moet echt mijn best doen om niet met onderkin en mijn ogen dicht op de foto te staan haha.

De mensen die ik volg fleeken echt altijd, zelfs als ze een enorme burger eten. Zou me echt even daaroverheen moeten zeggen, maar ben toch bang voor mean girl comments.

1 like

Dan gaan wij je allemaal verdedigen en zeggen dat je hartstikke cool bent!

6 likes

Waren de brownies smeuïg of droog? :see_no_evil:

Deze vandaag gekocht bij de AH!

2 likes

Ik zag dit in de supermarkt. Heeft iemand deze al eens geprobeerd?

5 likes

Nu ben ik wel benieuwd naar jouw account (of misschienn volg ik je al hahaha) :relieved:

2 likes

Kan niet uitleggen waarom, maar vind de m&m paaseitjes nog lekkerder dan gewone m&ms :grimacing::grimacing:

19 likes

Ik hoop zo dat ze in de bonus komen bij de Appie, want ik vind ze zomaar echt te duur

Welke smaak is dit? Met pinda? Of is het een geheel nieuwe smaak

Ja ik vond ze ook wel een beetje prijzig, maar bijna jarig en wilde even voorproeven :see_no_evil:

Nou smaak, het is eigenlijk de gewone m&m, zonder vulling, maar dan groter, wacht ik maak een foto

10 likes

Oh, dan hoef ik geen spijt te hebben dat ik het niet heb gekocht.

1 like

Heeft iemand deze al geprobeerd?

4 likes

Deze gisteren gekocht. Echt heel lekker. Crunchy en de kaassmaak is is precies goed en niet zo chemisch. Wel proef ik geen groene olijven. 8/10

Manchego

7 likes

Hoe duur zijn de M&M paaseitjes? Zien er wel lekker uit.