WoW wat ontzettend zonde! Ik zou dat niet kunnen, hier team no waste
Helaas werken veel systemen nog zo dat weggooien onvermijdelijk is. Heeft te maken met voedselveiligheid
Heeft volgens mij ook te maken met belasting. Het meegeven aan personeel wordt gezien als vergoeding en als dat boven een bepaald bedrag is moet je er belasting over betalen
Ik heb dit brood geprobeerd: smaakt net als ‘gewoon’ brood! Wel wat lichter en het vult me niet zo super goed, maar op zich wel grappig. Er zit ook 45% wortelpuree in, dus dat is best fors. Het brood is wel heel oranje.
Proef je de wortel helemaal niet?
Heeft iemand weleens de dripcake red velvet, de gewone red velvet of de carrotcake van de hema op?
Zoek taarten voor dit weekend .
Mijn familie houdt zelf helaas alleen voornamelijk van een rijstevlaai of slagroomtaart. Maar dat vind ik zelf zo saai. Dus er moet ook nog iets bij wat ik zelf heel lekker vind
De carrotcake van de Hema vind ik erg lekker, de gewone Red Velvet was wel ok, ik heb betere Red velvets op.
Mijn collega was fan van de carrot cake. Van de red velvet weet ik niet of die lekker is, want toen werkte ik niet meer bij de Hema
Of je koopt een halve vanille slagroomvlaai. Die hebben wij toen in onze filiaal echt populair gemaakt.
Gewone red velvet is oké. Maar zou eerder voor worteltaart gaan
Ik heb hem vanmorgen geprobeerd. En ik vond hem echt heeeel vies. Wist het al toen ik schudde (veel te waterig). Maar voor mij dus nooit meer!
Red velvet vind ik niet zo, carrot cake is wel heel lekker!
Die vanille slagroomvlaai is echt een van de betere kant-en-klaartaarten die er te koop is
Mocht het ook een optie zijn; de hazelnootschuimtaart vond ik erg lekker! Die deed het heel erg goed bij ons thuis.
Nee, vond het dus echt zoals gewoon brood smaken. Maar ik eet nooit brood dus ben niet 100% betrouwbaar qua smaak hierin.
Zou t niet een variatie zijn op bananenbrood wat iedereen tegenwoordig eet?
Nee dat is meer cake-achtig. Die verkopen ze nu trouwens ook per plak, zag ik!
Ik denk dat het voor mensen een manier kan zijn om meer groente binnen te krijgen.
Vind zelf het gebak van de Plus heel erg lekker🙈
Het chocotaartje bijvoorbeeld😍 krijg je ook verjaardagskorting op
Even off-topic, maar ben ik gewoon nieuwsgierig naar🙈 Ik lees hier heel vaak : Hebben jullie… al op? In plaats van hebben jullie… Al geprobeerd?
Is dit iets wat in een bepaalde streek van Nederland vaker wordt gezegd?
Volgens mij is dat Brabants
Ja geen idee, de voedingswaarden veranderen wel iets waardoor het voor mij een goede optie was. Maar verder is het geen toegevoegde waarde haha. @Evi-lena bananenbrood is echt wel zoet, dit is gewoon een reguliere boterham haha. En bij bananenbrood is banaan natuurlijk een smaakmaker, hier juist niet.
Er is ook een bietenvariant, maar die leek me niets! Ik denk dat je bietjes ook wel proeft en dat lijkt me matig icm brood haha