Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Oké niet uit de supermarkt, maar deze rockslide brownie van Doppio is heerlijk😍 vergeet Starbucks, deze brownie is echt lekker smeuïg

Sorry voor slechte foto

13 likes

Ik vond ze zooooo lekker!

2 likes

Ja ik vind ze ook goed te doen. Niet heel bijzonder want smaken naar grote normale M&M’s maar de zak gaat wel leeg en straks als Pasen voorbij is even een paar zaken scoren met korting hehe.

1 like

Ik vind ze beetje tegenvallen… als ik er veel eet word ik misselijk van dat niet gladde randje er omheen…
misschien waarschuwing van het universum :joy:

Ik ben hier heel benieuwd naar! Wil vanmiddag gaan kijken of dat mijn AH hem heeft :slight_smile:

001971490_001_438917_708

Had deze nog nooit gezien maar weet niet of hij nieuw is.

0/10
Gad-ver-dam-me. Dol op curry, dol op hummus. Maar dit ranzige spul gaat de prullenbak in. Alsof iemand ooit curry heeft gegeten (en zeep, en ik ben team koriander) en daarna alles over je broodje weer heeft uitgespuugd.

13 likes

Ohh zonde en het ziet er zo lekker uit. Met een beetje limoensap ofzo op een broodje.
Ik durf het nu niet meer te proberen.

Er is al wel een tijd de koriander/limoen, die is wel lekker gelukkig!

2 likes

Nee die is echt mega vies idd!!! Bah

Ik ga morgen kijken, ook echt benieuwd :smiley:

Weet niet hoe nieuw deze is maar het is echt vies

Deze daarentegen is echt 9/10

5 likes

Is het gek dat ik nu juist nieuwsgierig ben om het te proberen? :smile:

Oh die vind ik echt heel lekker, en ik ben niet eens team koriander

Bah!!! Niet kopen

6 likes

Deze is inderdaad heel erg lekker!

1 like

Peperkoek met chocola erin. Is niet echt nieuw ook al staat het wel op maar wel super lekker.
Smaakt naar Duitse lebkuchen dit krijgt van mij echt 10/10.
Vind het naar chocopepernoten

11 likes

Dit wil ik :heart_eyes::heart_eyes:

Ik heb net mijn laatste lebkuchen op dus bedankt voor de tip!

Jaaa, deze bedoel je toch?
image
Ik heb bij de Starbucks gewerkt (langggg geleden) en ik werkte er sinds dat filiaal opende dus iedereen was nieuw, daarom wisten veel van de managers de regels die van ‘bovenaf’ werden opgelegd nog niet zo goed. Anyway, als er dus dingen over waren aan het eind van de dag, en dat was bijna altijd zo, mochten we die meenemen naar huis. Vaak echt meerdere stukjes brownie, muffins, cinnamon rolls, 2 tasjes vol. Echt heaven. Maar na een tijdje mocht het niet meer en ging alles de prullenbak in aan het eind van de dienst :disappointed_relieved:

7 likes

Dit doet echt pijn aan m’n hart om te lezen. :frowning: Haat voedselverspilling. Zeker dit soort superlekkere dingen.

2 likes