Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik en mijn vriend vonden de kroketten echt geweldig :heart_eyes:

1 like

Aw wat jammer om te horen zeg! Thanks voor de review tho, hoef ik ze niet te kopen :sweat_smile:

De peanutbutterpaaseitjes van de jumbo zijn heerlijk. Verder kokos (ook best lekker) en praline (tegenvaller) meegenomen.

4 likes

Niet heel nieuw, ik heb ze al best lang geleden eens geprobeerd. Bij onze AH ligt alleen de thaise curry variant, die vond ik erg lekker. Ben ook wel benieuwd naar de andere smaken, maar die hebben ze bij ons niet. En ik vind ze wel te duur om regelmatig te kopen.

Echt? Ik vond die superlekker juist! Die nasmaak vond ik helemaal niet zo eigenlijk. Net echte kip.

1 like

Dit beleg is echt de verwezenlijking van hoe mensen denken dat veganisten eten.

Vind het er echt te smerig voor woorden uitzien, lijkt me echt niet lekker op brood :joy:

4 likes

image

Meh, ik had hier zoveel van verwacht… Maar de vulling is boterig/vettig en lijkt ook qua smaak en structuur echt niet op cookiedough. Het gaat meer richting botercréme. Op zich niet vies hoor maar ik zou ze niet weer kopen. 5.5/10

1 like

Ik vond deze juist heerlijk :see_no_evil: maar smaakt idd niet naar cookie dough

1 like

Ik was er ook geen fan van. Veel te zoet. Wel alles opgegeten natuurlijk.

2 likes

Ik vond het ook zwaar teleurstellend. Het smaakt gewoon naar die bruine zak m&m’s. Niets bijzonders

Weet niet of dit nieuw is, maar ik had het nog nooit in de winkels gezien! Dacht dat het een mythe was!
8/10 geef ik het. Smaakt heerlijk naar hazelnoot maar mis toch de smaak van het echte vloeibare spul in de kinder bueno.

18 likes

Ja! Als het goed is komen er ook Bueno ijsreepjes. Die heb ik nog niet gevonden.

3 likes

In Nederland gevonden?

Nee, België in hypermarkt carrefour!

1 like

Ik dacht al hier nog nergens gezien😅

Oh had ik niet gedacht. Heb de indruk dat België altijd achterloopt op dat gebied!

1 like

Huh, maar valles is niet op basis van soja? Volgens mij bevat het zelfs helemaal geen soja.

Ik vind het nog steeds vies hoor :stuck_out_tongue:

1 like

Klopt. @Zomerjas

Dit zit erin namelijk.

Hahah, ik denk dat mijn smaakpapillen aangetast zijn door de nachtdiensten. Iedereen lijkt het namelijk lekker te vinden.

Waaaar, zijn ze dan eindelijk in Nederland en België? Heb hem vorig jaar in Duitsland gehad haha.

Oh ik zie je bericht hierboven al, nevermind!

1 like