Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Zag daar vrijdag ook de nieuwe white chocolate & cookies Magnum liggen! Dus de Belgen krijgen die ook eerder dan ons.

2 likes

Ook best wel weer off topic🙈 maar ik heb nog een diepvriespizza margharita, zou je die kunnen ‘upgraden’ met ananas en ham? Of zou dat niet lekker zijn?

1 like

Waarom niet?

Wist niet zeker of de kaas combi dan wel hetzelfde was als van pizza hawaii🙈

Ik denk dat het allemaal dezelfde nepkaas is, maar als het andere is zal het toch vast ook wel lekker zijn?
Ik maak vaak pizza met allemaal restjes uit mijn koelkast en dat is ook altijd lekker. Kan weinig misgaan denk ik.

2 likes

Ga het proberen🙈 ik denk met ananas rookvlees en rode ui

Waarom plaats je het dan hier? :sweat_smile:

1 like

Omdat veel mensen hier vaak goede tips hebben😅 ik vind off topic posts nooit zo erg, maar verontschuldig mij al wel vast

Ik vond het ook net echte kip! Ik ben geen Vega, dus als ik zoiets eet zoek ik eigenlijk wel vleessmaak en dit vond ik echt goed voldoen

In ieder geval wel nieuw bij ‘mijn’ plus, dit chocotaartje is lekker, maar haalt het niet bij hun triple chocolate taartje.
De karamelvulling smaakt niet helemaal naar karamel, maar maakt het wel smeuïger.

13 likes

Resultaat trouwens nog van mijn ‘geupgrade’ pizza. Ananas vond ik een goed idee, rookvlees en cervelaat geven toch echt minder smaak dan salami

6 likes

Het Mona toetje van de maand Choco & Cookie smaakt naar vanalles maar niet daarnaar!!!
Had me er zo op verheugd maar het is niet te kanen MONA

Ik vond de salted caramel ook niet zo vorige maand :pensive:

3 likes

Vind mona vrijwel altijd tegenvallen😅

5 likes

Wat is nu eigenlijk de conclusie van de jumbo paaseitjes? Ik zag ze gister voor t eerst in de winkel en de smaken vind ik heel aantrekkelijk (+3 zakjes voor €5) maar ik baal dat als het vies is, ik met een heel zakje ervan zit.
Schepeitjes heb ik dit jaar nog nergens gezien helaas, dat zou een uitkomst zijn

1 like

Ik ben erg onder de indruk van de pindakaas en de nougat (wit/gele). Verder niet heel spannend. De groenblauwe kokos vond ik zelf ook wel lekker.

1 like

Heb al verschillende Jumbo’s gezien waar je wel kan scheppen :innocent:

1 like

image
Ik heb deze geprobeerd. Met geitenkaas, rucola, honing en walnoten. Ik vond het erg lekker, maar houd ook wel van bieten. Het zou er nog wel iets meer naar mogen smaken, het ruikt er vooral naar. En qua voedingsstoffen is het volgens mij niet heel veel beter dan gewoon een broodje (en ik weet niet of die biet nog heel veel doet als het zo geproduceerd is?) dus wat dat betreft weet ik niet of ik het heel vaak zal eten. Ben ook wel benieuwd naar de andere!

2 likes

Nougat is wit blauw volgens mij.

Pindakaaaaaaas! (Als je daarvan houdt)
Wel op eigen risico, zakje was bij mij zo leeg…