Omggggg dit moet ik.
Met een stukje van Walter voor de liefhebbers.
Ehm salted. Hiha excuus.
Discodip vind ik ook wel lekker, niet heel bijzonder. Iemand was hier lyrisch over de stroopwafeleitjes dus die heb ik gisteren gekocht maar helaas vond ik ze niet zo lekker. Beetje chemisch.
Hoop dat āmijnā jumbo snel paaseitjes heeft, want daar wil ik ook smaken van proberen.
Edit: @CTFxC de tompouce heb ik vorig jaar geproefd. Zoet met ook een chemisch smaakje. Niet heel vies hoor. Zou ze ongeveer dezelfde score geven als stroopwafel denk ik.
Bij lidl heb ik trouwens vergeleken vorig jaar eigenlijk helemaal geen nieuwe paaseitjes gezienš
Jaa idd, zijn ze er al weer?
Jazeker
Ik heb bij de jumbo 3 zakken eitjes gehaald in de smaken pindakaas, gezouten caramel en nougat.
Ik baal want ik had gewoon 3 zakken pindakaas moeten halen zo zo zo zo zo zo lekker. Die nougat smaak vond ik eigenlijk precies toblerone en daar ben ik niet zo heel erg weg van, en die gezouten caramel was niet zout.
Ja?!? Ik hou van pindakaas en chocola dus ik ga dit ook gewoon halen ja
Ja echt heerlijk!
Omg dit is lefe
Is dit vergelijkbaar met Snickers?
Nee, eerder Reeseās peanutbutter cups!
Naar de Hema dit weekend
Ik had bij jumbo een mix zakje gekocht, zaten alle smaakjes in!
Ennn? Reviews please
Heb ze nog niet allemaal geproefd haha, maar brownie was oke, wel lekker maar niet heel uitgesproken brownie. Pindakaas vond ik lekker maar had nog iets meer pinda gemogen. Kokos was lekker maar wel heftig qua kokossmaak. Stratiatella was prima maar niet echt speciaal. Een mixzakje is 3,99 voor 500 gram
Waren dat alle smaken die erin zitten?