Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Omggggg dit moet ik.

Met een stukje van Walter voor de liefhebbers.

15 likes

Ehm salted. Hiha excuus.

3 likes

8 likes

Discodip vind ik ook wel lekker, niet heel bijzonder. Iemand was hier lyrisch over de stroopwafeleitjes dus die heb ik gisteren gekocht maar helaas vond ik ze niet zo lekker. Beetje chemisch.
Hoop dat ā€˜mijn’ jumbo snel paaseitjes heeft, want daar wil ik ook smaken van proberen.

Edit: @CTFxC de tompouce heb ik vorig jaar geproefd. Zoet met ook een chemisch smaakje. Niet heel vies hoor. Zou ze ongeveer dezelfde score geven als stroopwafel denk ik.

1 like

Bij lidl heb ik trouwens vergeleken vorig jaar eigenlijk helemaal geen nieuwe paaseitjes gezienšŸ™„

2 likes

Jaa idd, zijn ze er al weer?

Jazeker

1 like

Ik heb bij de jumbo 3 zakken eitjes gehaald in de smaken pindakaas, gezouten caramel en nougat.
Ik baal want ik had gewoon 3 zakken pindakaas moeten halen zo zo zo zo zo zo lekker. Die nougat smaak vond ik eigenlijk precies toblerone en daar ben ik niet zo heel erg weg van, en die gezouten caramel was niet zout.

5 likes

Ja?!? Ik hou van pindakaas en chocola dus ik ga dit ook gewoon halen ja

Ja echt heerlijk!

1 like

Omg dit is lefe

8 likes

Is dit vergelijkbaar met Snickers?

Nee, eerder Reese’s peanutbutter cups!

4 likes

Naar de Hema dit weekend :thumbsup:

2 likes

Ik had bij jumbo een mix zakje gekocht, zaten alle smaakjes in!

3 likes

Ennn? Reviews please :heart_eyes:

Heb ze nog niet allemaal geproefd haha, maar brownie was oke, wel lekker maar niet heel uitgesproken brownie. Pindakaas vond ik lekker maar had nog iets meer pinda gemogen. Kokos was lekker maar wel heftig qua kokossmaak. Stratiatella was prima maar niet echt speciaal. Een mixzakje is 3,99 voor 500 gram

1 like

Waren dat alle smaken die erin zitten?

Nee, deze zitten er allemaal in! Maar heb ze dus nog niet allemaal geproefd