Beetje hetzelfde, mss snackgainz nog. Al vind ik mijn eigen stiekem het leukst hahaha. O, de leukste Nederlandse voor hartige dingen vind ik wel Snackspert.
Hahaha waarom denk je dat ik haar tag?
Hema paaseitjes vlnr:
Melk stroopwafel, melk praliné-karamel, mixzakje met melk chocomousse, melk butterscotch, melk karamel en melk crispy
Stroopwafel: 9
- Smaakt niet naar stroopwafel maar is heel erg lekker. Ik denk dat er nougat en nog iets in zit? Kan het maat moeilijk thuisbrengen. M’n favoriete eitje van dit jaar denk ik. Hier een foto van de binnenkant:
Melk karamel-praliné: 7
- Wel oké maar zou het niet opnieuw kopen. Deze melkchocolade is ook vrij donker, neigt bijna naar zwart. Praliné is niet superlekker, heb al beter gehad en de karamel is vrij vast, de smaak komt ook niet goed door.
De mix zak moet nog open, to be continued dus.
Van andere speciale smaak die ik zag liggen was wit gin-tonic maar heb die niet gekocht
Nou daar gaan we:
Je proeft heel duidelijk de brownievulling die in eerste instantie best wel massief proeft en ook best een beetje bitter in vergelijking met de milka oreo (witte vulling).
Ik vind hem een stuk zwaarder dan de andere milka oreo reep en dus ook een stuk minder, want ik hou juist van dat luchtige en frissere.
6/10
Sorry voor het verpesten van je genietmomentje
Hahaha was mijn eigen keuze, ik had ze beiden in mijn hand en koos toch voor deze
Verder wel gewoon opgegeten hoor, was toch best te doen
Maar snap je dilemma wel, als je een moment hebt uitgekozen waarop je even ‘mag’ genieten en het is het dan toch net niet, baal je😅
Volgens OppobrothersNL op instagram komt er een nieuwe smaak Oppo😋
Ik hoop mint chocolate chip
Neeeh alsjeblieft geen mint😅
Jongens deze vondst

Ik ben echt ziek verslaafd geweest aan de chili cheese nuggets van BK en nu heb ik deze gevonden en het is zooo lekker en goedkoop
Beetje klef misschien want heb t in de magnetron gedaan, oven werkt misschien beter. Maar ben echt zo blij dat dit bestaat.
Ik heb hier de folder liggen voor het nieuwe ijsseizoen (bij van die voorverpakte ijsjes buiten de supermarkt om) en heb mijn hoop gevestigd op deze magnum whie cookie.
Ook komt er een Magnum bar met brownie en een caramel swirl. En van Ben&jerrys een soort Which maar dan noemen ze het Slices met karamel en pindakaaskoekjes omhuld met chocola. En een Calippo ding met Lipton Peach. Sorry van het gebrek aan foto’s, maar zit op werk (helaas niet bij de producent van ijs). Ik word in ieder geval enthousiast van deze ijsjes!
Die magnum met brownie:heart_eyes: ik ben echt brownieverslaafd de laatste tijd
Deze Magnum is al verkrijgbaar in België, heb m bij Delhaize gezien. Nog niet hier gespot helaas.
Iemand de tompouche/discodip/gin tonic paaseitjes v de Hema uitgeprobeerd?
Discodip is 10/10
Gintonic is heeeel bitter door de (nagebootste) alcoholsmaak 3/10
Tompouce heb ik nog niet geproefd
Disco dip is echt fantastisch
Er zijn nu ook duo eitjes bij de HEMA, met Walter caramel en praline. Ik vind ze mega lekker.
Misschien ben ik dom maar wat is Walter caramel?
Salted?