Maar Lindt is een goed chocolademerk, vind dat niet te vergelijken met Lidl.
Ik vind lind vaak toch net wat te veel cacao en āgoedkopeā merken zijn SOMS net zo lekker hoor
Te veel cacao? Hoe bedoel je dat, te puur?
Ja, ik vind nauwelijks goedkope chocolade Ʃcht lekker, al is Lindt ook niet per se mijn favoriet.
Maar ik ben wel een snob hoor
Jongens! Goed nieuws! Ik heb eindelijk de pindakaas eitjes in mijn bezit. Iedere keer las ik hier en op insta weer van mensen die ze lekker vonden. Dus ben naar de supermarkt verderop gelopen om ze te zoeken. Nu zit ik dus als een kirby de pindakaas eitjes te vreten.
Ken je die milka eitjes met cacaomousse vulling? Daar doet het me een beetje aan denken (aan de vulling). Maar vind zelf bijvoorbeeld een milk chocoswing reep ook lekkerder dan jumbo huismerk melkchocolade met biscuit. Maar die van de aldi vind ik dan wel weer lekker en die van de hema nietš
Ik ken die eitjes niet, maar ik vind Milka echt niet lekker.
Dat is denk ik waar wij qua chocolade smaak in verschillen, milka is veel romiger/melk/cremiger
Ik vind het vooral te zoet geloof ik. Maar misschien wat jij zei, minder cacaoĆÆg.
Als jullie tegen dit soort berichten zijn verwijder ik het weer maar hebben jullie hier tips voor:
Ik vind lekkerbekjes heel erg lekker maar welke kruiden doen ze er op op de markt em waar kan ik die kopen zodat ik ze op de diepvries lekkerbekjes kan doen?
Kennen jullie Adamās pizza? Zo ja is dat wel lekker?
Je hebt van die eiwitpoeders met de meest lekker klinkende smaken (chocolate brownie oid) waar je ook wafels en pannenkoeken mee kan maken, maar is dat ook lekker voor niet gezond etende mensen?
Dan ga ik dat hier ook eens vragen in de supermarkt kan ik alleen āviskruidenā vinden maar dat is echt heel wat andersā:sweat_smile:
Ik heb ook de pindakaas paaseitjes gehaald en WAT. LEKKER.
Mijn moeder en ik moeten ons heeeel hard inhouden om niet direct alles naar binnen te stouwen.
Ik maak regelmatig van die eiwitpoederpannenkoeken en vind ze prima te doen.
Wel met warm rood fruit en wat suikervrije caramelsaus er over. Maar er zijn heel veel verschillende merken dus zou het gewoon een keer proberen
Ben benieuwd ben gewoon nieuwsgierig omdat je die eiwitproducten in zoveel smaken kan krijgenš
Ik heb iets van 40 verschillende smaken geproefd (van eiwit poeder). Zal ik een overzicht maken met reviews?
Zou ik wel fijn vinden
Ik heb de pannenkoekenversie in kokos met witte chocolade. Maar door de jaren heen al tientallen verschillende smaken geprobeerd, dus snap je nieuwsgierigheid wel
Dan doe ik dat vanavond als ik terugkom van sporten (probeer ik gelijk een nieuwe smaak uit)
Alvast bedankt!
Misschien achterhaald hoor maar ik kocht vandaag gerookte knoflook bij de ah:
Ik ben benieuwd, dit moet echt fantastisch zijn