Ik vind die altijd heel lekker! Maar wel pas op het allerlaatst toevoegen, dus bijna rauw eten
Oh ik bedenk me net dat je misschien specifiek geinteresseerd bent in eiwitpoeder voor pannekoeken/wafels, en niet gewoon als shake. Want ik heb alleen shake smaken geprobeerd, maar ik neem gewoon aan dat je daar ook wel mee kan bakken?
Dat denk ik ook heb jij de chocolate brownie van body en fit al eens geprobeerd?
Dank voor de tip
Ja! Okay dan komt hier mn review van alles wat ik al geprobeerd heb. In spoiler want lang:
Reviews
-
Body & fit (BF) Whey perfection (WP) chocolate brownie: Ik ben er niet weg van. Mijn vriend vindt m wel lekker, maar ik hou zelf niet van chocolade dus misschien is dat het. Ik drink mijn shakes altijd met water, hij met melk, en dat maakt wel verschil. Met melk is het meer een melk chocolade milkshake. Brownie haal ik er nooit uit eigenlijk. Al is ie soms wel klonterig dus dan grappen we dat dat het brownie gedeelte is haha.
-
BF WP vanille: Ik hou van vanille, maar vind deze eigenlijk echt niet lekker. Hij wordt ook nooit lekker shake achtig, maar is redelijk te doen met sojamelk van jumbo (alleen die van jumbo om een of andere reden). Helaas heb ik m in 2kg pot gekocht dus ik zit er nog even aan vast
-
BF WP Sunny peach: mega zoet, net van die perzik snoepjes. Ik was geen fan.
-
BF WP Kers: ook mega zoet, wel redelijk kers-achtig.
-
BF WP Banaan: Ik vind alle bananen proteine poeders hetzelfde smaken en wel redelijk okay, was volgens mij niet superzoet. Ik gaf m een 7/10
-
BF WP Framboos: Ook weer zoet (er zit een trend in he hahaha), 6/10
-
BF WP Aardbei: Wel redelijk okay, kan beter. Heb lekkerdere aardbeien milkshakes gehad. Heel zoet weer.
-
BF WP Berry Blast: Ik vind deze heel erg naar pink gin smaken dus ja als dat je ding is (van mij wel).
-
BF WP Cappuccino: Was meer mocha achtig dan cappuccino, kon wel wat sterker qua koffie smaak. Maar wel prima, niet te zoet.
-
BF WP straciatella: Vanille maar dan met chocolade stukjes. Had lekkerder kunnen zijn als de vanille ook echt lekker was.
-
BF WP Coconut: Kokosnoot shakes zijn een van mn favorieten, fris en zoet tegelijkertijd, maar ik vond de smart protein kokosnoot veel lekkerder.
-
BF WP Ice coffee: Volgens mij smaakte die precies hetzelfde als cappuccino maar gaf m wel een hoger cijfer, 8/10.
-
BF Smart protein (SP) Vanille: mn absolute favoriet, judge me maar. Ik hou van vanille. Met sojamelk en water wordt het een goede textuur, geen smerige bijsmaak zoals de WP, wel heel zoet maar daar hou ik van.
-
BF SP straciatella: Ook erg lekker, want vanille maar dan met chocolade stukjes.
-
BF SP Chocolate caramel: Een van de betere chocolade smaken. Gewoon chocolade, maar dan net ietsje romiger en zoeter.
-
BF SP Hazelnut choco: Echt heel vies. Beetje bitter ofzo? Smaakt NIET naar nutella ;-;
-
BF SP Frozen cappuccino: Zoet maar wel lekker, 8/10
-
BF SP chocolate: Ik vind chocolade dus saai maar verder prima. Geen rare bijsmaak.
-
BF SP Coconut ice cream: Heel lekker, lekker fris en een beetje zoet met kokosstukjes
-
BF SP Berry Blast: Smaakt ook naar pink gin, best wel chemisch eigenlijk.
-
BF SP Choco coco bounty: Chocolade maar dan met kokosnoot, vond m best lekker maar hou nog steeds niet van chocolade, 7/10
-
BF SP banaan: Standaard banaan, niets mis mee.
-
BF SP Strawberry: Lekkerder dan WP strawberry, nog steeds beetje saai.
-
BF SP Cookies & Cream: Mega zoet maar je kan er wel cookies & cream uithalen.
-
My Protein (MP) Impact Whey (IW) Pineapple: Beetje meh, de ananas smaak kon zo veel sterker. Was eigenlijk vanille met een vleugje ananas.
-
MP IW Matcha: Mega smerig omg waarom verwachtte ik dat dit lekker was. Ik verwachtte een matcha latte maar dat was het niet. Misschien beter met gezoete sojamelk, maar het was echt bitter. Wel true to groene thee.
-
MP IW Apple crumble custard: Smaakt naar appelcake, beetje zoet, maar niet te.
-
MP IW TIramisu: Smaakt alleen naar het langevinger gedeelte van tiramisu
Ik heb ook nog een hoop smaken liggen, ik kan je wel eens laten weten hoe die zijn als ik ze gehad heb:
Nog niet geprobeerd
- MP IW Salted caramel
- MP IW Bananoffee
- MP IW Coffee caramel
- MP IW cinnamon danish
- MP IW white chocolate
- MP IW chocolate orange
- MP IW chocolate banana
- MP IW chocolate peanut butter
- MP IW drop
- MP IW Aardbeien jam cake
- MP IW Golden syrup
- MP IW maple syrup
- MP IW Chocolate mint
Dat is inderdaad een lijst maar thanks! Nu durf ik het beter aan wat te proberen. Ik ben juist wel heel erg van chocolade
maar het smaakt dus niet echt chemisch? Of naar eiwit? Ik had nl ook een keer van die fullfil repen en die waren ranzig:sweat_smile:
Nee het smaakt gewoon niet zo naar chocolade. Of in elk geval niet intens. Het is wel chocolade maar een soort slappe versie ervan, Chocolate Caramel was het meest chocolade-achtige wat ik geprobeerd heb, maar ik heb nog een aantal chocolade dingen liggen
Ik vind de smart protein helemaal niet zo naar eiwit smaken, maar de whey perfection een stuk meer (maar die heeft ook een hoger eiwit percentage).
Ik heb overigens ook een hoop repen geprobeerd, die vind ik meestal ook wel lekker maar de textuur is wel altijd heel proteine-reep achtig (ja goh). Heel chewy. Luna bars zijn trouwens wel intens smerig, zo zout?
Heb je dit altijd al zo bijgehouden of speciaal voor hier net geschreven?
Nee ik hou dit echt bij hahaha. Of, nou ja, ik geef alles een cijfer :’) Ik hou gewoon te veel van nieuwe smaken proberen
Haha oké dan begrijp ik het. Is ook wel handig als je het vaak gebruikt. Als je dit speciaal voor Eyimfihload had gedaan had ik je wel echt een award voor meestbehulpzame forummer gegeven
Hahaha ik moet mn karma punten ergens vandaan halen
Ik laat weten wat ik geprobeerd heb ik denk dat ik eerst wafels ga proberen
Ik vond die reoen van fulfill net naar lijm smaken?
Ik heb toevallig hier de paddestoel/truffel versie van gegeten dit weekend! Hij was echt heel lekker, vulde ook goed! Voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Ik zit dus al dagen te azen op die pindakaas chocolade eitjes want the baby wants it maar ‘mijn’ jumbo heeft ze verdorie nooit
Dus karamel zeezout meegenomen en echt waarom staat er altijd karamel zeezout als er geen zeezout te bekennen is
Misschien dan toch het proberen waard😇
Die andere smaken van Mona vallen helaas wel tegen Is dat Oops ook niet van hun? Dat was toch ook een tegenvaller?
Doe karamel zeezout viel tegen. Die heb ik ook gekocht. Dacht precies hetzelfde als jij.
Die met karamel zeezout vind ik heel lekker, en de pure (is ook in deze serie toch?) ook! Deze maakt mij ook wel nieuwsgierig.