Dit vraag ik me ook af. Maar dan met pindakaas…
Ik moet het hier helaas doen met appie, jumbo, plus aldi en lidl. Geen Deen, Dekamarkt, Emté, Boni, Dirk, Vomar Marqt etc😅
Haha de armoed.
Maarja het zijn ook wel kleine fillialen hoor… Dus vaak ook nog even wachten op de nieuwe producten… Of dan maar even naar Groningen of REWE in Duitsland
Jeetje ik moest zowat op mijn scherm gaan liggen om de letters op de fles te kunnen lezen haha.
Wel jammer dat ie zo tegen viel. Leek me wel lekker eigenlijk.
Ooh deze is zo lekker. Vind het oprecht naar een blauwe bessen muffin smaken. De textuur is iets smeuïger dan de andere smaken en je proeft de blauwe bessen heel goed! 8/10
Woooow die karamel lijkt me zo lekker
ik had laatst een half pak van deze op (met roomboter mmm) zegt een collega dat er 100000 calorieen ofzo in zitten. boeit me eigenlijk niet maar nu denk ik toch meh
Nee wacht, ook nog delen door 3 want er zaten 3 stuks in. Dus 133kcl per stuk. Niet weinig voor niet zo’n heel groot apparaat, maar ik vond het eerlijk gezegd ook nog wel meevallen!
ik ken deze vooral van de Aldi, echt goddelijk. Die lijken wat groter dan deze op de foto en daar schrok ik ook van ja, de kcal hahaha
Ik heb de Nizza karamel zeezout geproefd. Ik proef echt mega inimini karamel zeezout smaak, maar vooral suiker op een koekje.
Dus voor de smaak die op de verpakking staat een 3/10, maar een overal cijfer van 7/10 omdat het gewoon een chill koekje is.
ik ging net naar het waar erger je je aan topic gaan om even te spuien over het overaanbod aan karamel zeezout in de winkels tegenwoordig, dus bij voorbaat bedankt
Juist ja! Dit was ook het eerste dat ik kende met die smaak.
O dat valt echt reuze mee!
Had het nooit precies bekeken
Geen idee of dit nieuw is, maar ik vind het echt heerlijk! Boterachtige substantie en dan gesuikerde kermis nootjes erin. Echt lekkuuur
Wel iemand over gehoord, schijnt tegen te vallen… Was wat ‘slijmerig’… Klinkt niet lekker😅
Iew