Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Heeft iemand deze al eens geprobeerd?

Ik dacht dat dit een tijdelijke was? Heb hem een half jaartje geleden iig gehad en vond hem heerlijk! Alleen wel prijzig voor zo’n klein pizzaatje

Dat zou jammer zijn… Ik zal eens navragen in de winkel!

Is dit weer terug bij de Albert Heijn? Ik hoop zo dat ze het hier ook weer hebben. Dit was echt mijn favoriet.

Ja exact dat!! Bij mij lag die verstopt onder de normale friet.

Ahh ik hoop zo dat het hier ook weer is! Ik ga vanmiddag naar meerdere Albert Heijns om te kijken of het er is.

1 like

Ze verkopen deze bij ons bij de AH maar ook bij de Jumbo. Idd even goed kijken, ze liggen soms verstopt onder andere friet.
Zooo lekker!

Ik at deze altijd maar die hebben ze volgens mij niet meer.
Ga gelijk kijken zo haha

1 like

Huh, deze zijn bij mij zelfs nooit weggeweest! Zijn ook echt mijn favo!

1 like

Deze gekocht, echt zin in. Vol goede moed opengemaakt met lepel in aanslag. Hij zag er al vies uit maar bah deze is echt goor. Smaakt mega slijmerig en de structuur is zanderig ofzo echt vies
3/10

Ik had hem gekocht omdat deze van de ah in 1 keer op gaat met een lepel en facking lekker is maar ik vandaag niet bij de appje was

10/10

1 like

Nog een nieuwe smaak :tada:
Maar deze is niet zo bijzonder, ik proef de wortel ook niet terug? Ik vind hem ook helemaal niet naar carrot cake smaken helaas :-1: Verder is het een prima reep maar die nieuwe pinda delight is veeeel lekkerder dus ik zou die lekker kopen.
6/10

3 likes

Zo grappig, ik vond het wél echt naar carrotcake smaken! Maar misschien heb ik te lang geen echte carrotcake meer op haha

Ohhh haha grappig dat dat zo verschilt! Ik ben #1 carrot cake fan dus misschien verwachtte ik er ook te veel van ofzo :thinking: Ik vind het wel fijn dat er zo veel verschillende smaken zijn want ik vind het echt een lekker tussendoortje :ok_hand:

1 like

De biefstukc van vivera net geproefd. Ik ben geen fan. Ik denk dat het door de structuur komt. De Oosterse schijf (‘nieuw bij AH’ stond erop) vond ik wel heel lekker. En er lagen nog een aantal nieuwe producten in dat schap.

1 like

image

Heeft iemand deze al eens geprobeerd? smaakt het meer naar brood of pizza?

Ooohhh dit wil ik

Ennn, heb je ‘m gevonden? Smaakt het hetzelfde?

Brood. Ik vind het wel erg lekker, maar het is zeker geen pizzabroodje ofzo

1 like

Dankjewel! :innocent: Ik hoopte stiekem eigenlijk wel op pizza​:sweat_smile:

Die cheesecake valt erg tegen, zit weinig smaak aan 5/10

Volgend weekend bij Lidl