Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Nou jongens, ik heb de gin pickles/cornishons gekocht. Er zit 2% gin in maar ze smaken wel echt anders dan gewone cornishons, veel minder zoet/zuur en een beetje bitter. Eigenlijk best wel op een gin achtige manier? Maar dan moet je wel weten hoe gin smaakt. Ik vind ze best lekker, maar minder lekker dan gewone augurken, die eten toch net wat makkelijker weg. Maar ik denk dat ze in een gerecht of salade nog best iets extra’s kunnen geven aan de hele situatie.

Nu ik die met gin heb geproef lijken die met whiskey me ook best lekker, ik kan me voorstellen dat die juist zoeter zijn. Maar ik heb een hekel aan whiskey dus ik wilde die nog niet meenemen voor het geval dat de gin augurken echt smerig waren. Nu denk ik dat die met whiskey lekkerder zullen zijn

Ik heb ze trouwens alleen op kamer temperatuur geproefd dus ik proef straks nog eens als ze koud zijn :stuck_out_tongue:

Edit: Koud komen ze iets beter tot hun recht. Maar als ik gin had die zo zou smaken, zou het echt niet mn favoriet zijn

Volgende vraag: zouden deze augurken lekker zijn in gin&tonic? :thinking:

7 likes

Is dit nieuw?

1 like

Hij is iig nog niet gereviewd!

Mmm hij klinkt wel fris, maar kan ook zuur worden? Alhoewel ik die aardbei rabarber toen ooit wel heel lekker vond :blush:

Hij is best wel fris en zurig (goh het is yoghurt). Ik vond hem persoonlijk een beetje tegenvallen. De mangovariant vond ik wel echt lekker.

1 like

Tnx!!! :blush: mmm ben ondanks het tegenvallen wel benieuwd naar fris en zurig. Vind die mango ook heel lekker!

Jawel!!! Ik heb m persoonlijk gereviewd :sob::sob::sob:

1 like

Ooooh nooo heb ik gemist!!!

@Kusjessoldaat en @Barosmijnschatje

Oké oké jongens echt een goede review was het niet hahaha

1 like

:rofl::rofl: kort en bondig!!

Heb m sindsdien ook niet meer gekocht… ben niet echt superfan van dat kunstmatige. Volgens mij had ik een kater ofzo toen ik dacht.
Nja denk het niet want drink niet? Maar kan t me niet meer echt herinneren

1 like

Ik heb precies hetzelfde. Wel lekker, maar niks bijzonders. Daarom kan ik ‘m zelf ook niet meer goed herinneren.

1 like

Ik vind het echt mega grappig dat @Eyimfihlo bijna 3x zo veel posts heeft als de 2e frequente schrijver. U got ur priorities straight

3 likes

Zoals al zei beetje obsessed wel🙈

3 likes

Ik wil paashagelslag :rage:
Ik zie wel dat de Ruijter paashagelslag heeft, maar die wil ik niet

1 like

Vorig jaar was het er begin maart😉

Is deze van de lidl al voorbij gekomen?
Ik heb de appelsmaak en het is echt super lekker! Soort kwarkachtig laagje met als bodem een soort narrig bladerdeeg haha. Klinkt vies is het niet

4 likes

Ik vond het zurig😅

Deze zijn alleen wel tijdelijk helaas.

Ik vond deze naar zure matten smaken!

1 like