Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Je mag het wettelijk niet eens vragen als het niet noodzakelijk is.

1 like

Stach food heeft nieuwe paaseitjes zag ik op instagram. Ik heb zelf geen Stach in mijn stad maar de smaakjes zien er origineel uit.

2 likes

Eindelijk bij Stadhouderskade nu!

1 like

Ik heb deze vla geprobeerd en ik vond het een beetje tegenvallen, zoet, geen herkenbare koffiesmaak en ik vond de structuur niet zo lekker, tussen pudding en vla in. Mijn man vond het ook niet heel erg lekker.

2 likes

Ahh kak daar liep ik net langs! Ben er niet naar binnen gegaan omdat ik hier had gelezen dat ze er toch niet waren. Morgen maar terug!

Ze zijn het waard (tot nu toe alleen de peanut butter geproefd, heel lekker!).

3 likes

Misschien een domme vraag, maar wat zit er in waardoor het blauw wordt? Smaakt het ook naar het blauwe?

Wow, nooit geweten dat dit bestond. Smaakt dit ook anders dan gele mais?

Met smaakt naar blauw bedoelde ik meer of het blauwe wat erin zit echt een smaak heeft of dat het puur voor de kleur is.

Jij bedoelt denk ik of deze mais blauw kleurt door kleurstof en of je die kleurstof proeft?
Aan de afbeelding van @doei te zien wordt blauwe mais gewoon zo geteeld en wordt er niets aan toegevoegd om jet blauw te maken.

1 like

Yasss! Ik heb ook standaard hun halve assortiment op voorraad (kan niet meer zonder mijn chipotles in adobo saus voor mijn salsa, chili’s en tacovullingenā¤ļø).

1 like

Ik bied me aan, ik hou van augurk en van gin. Maar dit ziet er wel mega duur uit :’(

2 likes

Zijn maar 1.94!! Please probeer het. Ik laf gin en laf augurken maar samen?

1 like

Haha okay ik zal proberen morgen naar de appie te gaan :joy:

2 likes

yaaaasssssssssss

1 like

Was toch alleen ah to go?

Haha sorry voor de teleurstelling. Morgen naar de ah to go!

Jaaaaa eindelijk! Ik ben er dus zo vaak langsgeweest haha, echt erg. Morgen loop ik gelijk even langs :heart:

1 like

ik zie alleen houdbaar 1-9-2017 :face_with_monocle: is dit een hele oude foto of eet men dingen die anderhalf jaar over datum zijn en waarom heb ik dit dan nog nooit gezien

4 likes

Goed dat je zo oplet, iemand deelde m alleen nu op insta :sweat_smile: helaas…

Sorry voor de zware teleurstelling :sweat_smile:

Ik zag net reclame voorbij komen voor halo top birthday cake. Iemand die al ergens in het echt gespot?