Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)


Bij de Appie

Burgers kostten 3,49

10 likes

Lekkeerrrrrrr :scream:

7 likes

Oe yes! Ik vind de tomaten tapenade versie ook echt lekker!

1 like

Jaaaa die is ook lekker!! Heb deze alleen nog met een lepel geprobeerd, maar de lijken me ook super lekker op een cracker met kip oid

Welke paaseitjes zijn er bij de bijenkorf? :see_no_evil::innocent:

Oeh bij welke supermarkt heb je deze gespot?

Albert heijn!

1 like

Ik heb de witte geprobeerd, ook echt niet lekker… Hou normaal wel van zachte koekjes (zoals van Subway bijv.) maar dit smaakte inderdaad echt muf :confused:

Blij dat ik ze heb laten liggen als ik dit zo lees haha.

Ook even hier:

Deze ijsjes net geproefd (die Ben & Jerry is dus een pint slice met karamel roomijs, chocolade koekjes swirl, pindakaas cookie dough en dan omhuld met chocola). De Magnum is white chocolate & cookies (helaas was de nieuwe Magnum Caramel brownie nog niet binnen). En dus onze eerste cookie dough! Bakers dough is uit Rotterdam, maar dus ook straks verkrijgbaar op andere plekken.

Het wordt een goede zomer zo.

23 likes

Heb delicata paaseitjes geschept! Melk cookie dough, melk passievrucht, melk knettersuiker, melk karamel zeezout. Wou er gewoon een paar om te proeven maar het was een bakje met vaste prijs dusja heb het bakje zo vol mogelijk gepropt natuurlijk :woman_shrugging: Zal later proeven

1 like

Of gewoon een hele lekkere

4 likes


Is: melk knettersuiker
Smaakt: naar melkchocolade met praliné
Knettert: een heel klein beetje
Score: 6.5 op 10

Is een lekker eitje maar knettert echt te weinig! Ze hadden hem beter gewoon met losse knettersuiker gevuld…

7 likes

Ahaha ze is snackblogster

1 like

En @Barosmijnschatje, ik heb de hutenkase sweet chili gekocht en de alpro blue berry go on gekocht. Morgen proeven :grin:

3 likes

Vond m eigenlijk te duur (4,49) maar was toch nieuwsgierig… Grootte valt eigenlijk best mee, het lijkt kleiner omdat je een ronde pizza verwacht😅

Smaak is goed! Lekkere knapperige bodem, lekkere kaas. Beleg is wel wat weinig (maar ik gooi zelf gewoon veel op mijn pizza😅)

Maar nog steeds wel aan de prijs

3 likes

Yessss ben benieuwd wat je ervan vindt!!

1 like

Was het maar mijn werk, de droom. Via mijn snackinstagram!

3 likes

Die eitjes van Delicata zijn toch hetzelfde als vorig jaar?
Ik heb er trouwens een heleboel van Jumbo geprobeerd.

Melk peanut butter: 9/10
Dit blijft mijn favoriet, romige melkchocolade, zachte pindakaas, echt een goede combi! Denk dat ik een 10 zou geven als de pindakaas wat zoutig zou zijn (zoals Reese’s cups).

Wit framboos: 8/10
Vond het eerste eitje niet zo lekker, maar ben toch door gaan eten. Uiteindelijk één van m’n favorieten! Je wordt er wel snel misselijk van maar de frambozensuikertjes vind ik leuk.

Melk nougat: 7,5/10
Beetje Toblerone-achtig maar dan wat zachter. Lekker maar niet super bijzonder.

Melk crème brûlee: 7,5/10
Net iets minder lekker dan de nougat, maar overall alsnog een lekker eitje.

Melk kokos: 7/10
Deze vind ik ook best lekker! Lekkerder dan verwacht (dacht dat het veel chemischer zou zijn).

Melk caramel: 7/10
Beetje saai, maar niet verkeerd. Gewone (geen gezouten) karamel die niet super vloeibaar is maar precies goed.

Wit praliné crispy: 6/10
Mwah, had er meer van verwacht maar het is eigenlijk precies wat het belooft.

5 likes

Geen idee, ben Belg!