Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)


Is: melk knettersuiker
Smaakt: naar melkchocolade met praliné
Knettert: een heel klein beetje
Score: 6.5 op 10

Is een lekker eitje maar knettert echt te weinig! Ze hadden hem beter gewoon met losse knettersuiker gevuld…

7 likes

Ahaha ze is snackblogster

1 like

En @Barosmijnschatje, ik heb de hutenkase sweet chili gekocht en de alpro blue berry go on gekocht. Morgen proeven :grin:

3 likes

Vond m eigenlijk te duur (4,49) maar was toch nieuwsgierig… Grootte valt eigenlijk best mee, het lijkt kleiner omdat je een ronde pizza verwacht😅

Smaak is goed! Lekkere knapperige bodem, lekkere kaas. Beleg is wel wat weinig (maar ik gooi zelf gewoon veel op mijn pizza😅)

Maar nog steeds wel aan de prijs

3 likes

Yessss ben benieuwd wat je ervan vindt!!

1 like

Was het maar mijn werk, de droom. Via mijn snackinstagram!

3 likes

Die eitjes van Delicata zijn toch hetzelfde als vorig jaar?
Ik heb er trouwens een heleboel van Jumbo geprobeerd.

Melk peanut butter: 9/10
Dit blijft mijn favoriet, romige melkchocolade, zachte pindakaas, echt een goede combi! Denk dat ik een 10 zou geven als de pindakaas wat zoutig zou zijn (zoals Reese’s cups).

Wit framboos: 8/10
Vond het eerste eitje niet zo lekker, maar ben toch door gaan eten. Uiteindelijk één van m’n favorieten! Je wordt er wel snel misselijk van maar de frambozensuikertjes vind ik leuk.

Melk nougat: 7,5/10
Beetje Toblerone-achtig maar dan wat zachter. Lekker maar niet super bijzonder.

Melk crème brûlee: 7,5/10
Net iets minder lekker dan de nougat, maar overall alsnog een lekker eitje.

Melk kokos: 7/10
Deze vind ik ook best lekker! Lekkerder dan verwacht (dacht dat het veel chemischer zou zijn).

Melk caramel: 7/10
Beetje saai, maar niet verkeerd. Gewone (geen gezouten) karamel die niet super vloeibaar is maar precies goed.

Wit praliné crispy: 6/10
Mwah, had er meer van verwacht maar het is eigenlijk precies wat het belooft.

5 likes

Geen idee, ben Belg!

@Bunnyslippers baker’s dough is zo lekker.
Ik stap er de trein voor uit als in langs Rotterdam kom.
In augustus heb in bij een groothandel een 2,5 liter bak baker’s dough cake batter gekocht voor een feestje, had niet alles nodig dus kleinere porties gemaakt, super zuinig mee gedaan. Het laatste restantje had ik eergister uit de vriezer gehaald. Baal zo dat ik het weg kan gooien als ik terug ben :cry:
Eetsmakelijk!

1 like

Deze net geproefd en toch niet zo’n fan. Het “jam”-gedeelte is voor mij veeeel te veel in verhouding met de kwark. Ik zou dus ook nooit het hele bakje opeten. Het gehalte aan suikers viel me op maar dat klopt dus ook wel door dat grote jamgedeelte. Het smaakt verder wel goed maar ik kies dan toch liever voor de Melkunie-eiwit yoghurtjes ondanks dat daar zoetstoffen in zitten. Ik eet deze yoghurtjes maar iets van 1x per 2 weken als een soort extraatje

1 like

Er is ook een versie zonder jam (gewoon Alpro go on). Daar kan je ook nog zelf je eigen hoeveelheid jam aan toe voegen

3 likes

Kijk, dat zijn de betere tips! Thanks

1 like

Ik vond die echt heel vies😅

1 like

Ik ook hahaha maar evi-lena niet, dus dan is dat toch een uitkomst

2 likes

Ik heb de naturel variant nog niet geproefd he :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zag trouwens dat ze van de Ruijter nu hagelslag voor Pasen hebben met paaseieren erin. Ik weet alleen niet hoe praktisch dat is op je boterham

5 likes

Nou ja je zei dat je de smaak wel goed vond dus ik nam aan ook de smaak van de kwark haha

1 like

Hm ja maar in die kwark zat ook al wel wat paarsigs van die bosbessen. Naturel is naturel haha, maar we zullen zien. Alles beter dan suikers en zoetstoffen

Ze zijn maar heel mini hoor. Past perfect opje boterham :pensive:

1 like

Hahaha chill. Dat wordt inslaan