AH komt nu trouwens ook met vega worst/ham/whatever dit moet voorstellen! Er is ook nog een pikante versie, maar deze lijken me wel lekker. Mag wel iets goedkoper :’(
Die is zoooo vies he? Ik heb hem gewoon weggegooid na een paar happen (of nou ja, smaken verschillen maar ik vond het echt gewoon niet te eten)
Vroeger had je er ook een vega bapao van Albert Heijn zelf en die was ook echt prima, maar die is er niet meer sinds de die van de vegetarische slager er is volgens mij?
Haha ik vind die van Boon juist heel lekker en die van de vega slager met ketjap juist vies
Speculoos=kaneel?
Haha ik zei al, smaken verschillen.
Ik kan me niet herinneren of ik die van de vegetarische slager wel eens heb gegeten…
Oehh lekker!
Allebei vies!
Hier word ik blij van dankjewel!
Denk vanaf volgende week als we overgaan op thema voorjaar
Ik zit echt in te zoomen op die taartjes om te kijken wat het is🙈
Oh ik heb deze toevallig net gekocht bij de AH! Ga m vanavond uitproberen
Wanneer komen de paaseitjes nou in de actie!!
De dag na pasen toch
Potjandorie.
Collega’s zitten te zeuren dat ik alle eitjes van iedereen vreet maar zelf geen pot op m’n bureau heb staan. Ja als ik ze zelf had hoefde ik niet bij anderen te pikken!!
Maar ik vind ze elke keer zo duur in de winkel en dan denk ik ja pff een gewone reep chocola kost echt 1/3e voor meer inhoud. Staan alleen niet zo gezellig.
Maarja niet aardig om dan maar te gaan schooien natuurlijk. Collega’s hebben ze ook niet gratis gekregen.
Bij de AH verkopen ze geloof ik 1 kilo paaseitjes voor 4 euro. Vond dat best een goede deal! Het zijn gewoon simpele van AH zelf en liggen ergens onderaan in het schap
Bedankt!! Morgen ff halen
Ben heel benieuwd!! Ik zal morgen nog maar even een poging doen bij mijn AH