Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

en dan lekker met Doritos zo uit het bakje eten

3 likes

ja ik vind het koekje ook erg zout, durfde het alleen niet te zeggen omdat het zo belachelijk klonk :’)

1 like

Hier had ik nog niet aan gedacht maar dat is een fantastisch idee

Ha, ik dacht ook toen hoor: dit hoort niet. Bah, echt een dikke onvoldoende.

1 like

Iemand vroeg ooit naar chocolade met drop, welke was dit?

Ja klopt! Maar iemand had volgens mij een favo uit het buitenland. Misschien was dat het andere topic bedenk ik me nu

Edit: Marabou saltlakrits. Ik ga die proberen!

1 like

Ik vond de peanutbutter paaseitjes idd ook lekker. Maar nee ik vond het geen pindakaas smaak. Vind het lastig te omschrijven, maar w lekker!

Die met vloeibare caramel vond ik wat tegenvallen, smaakte bijna een beetje likeur achtig…

Vind het jammer dat we in NL zo weinig repen hebben met vloeibare caramel, bij de Aldi hebben ze ze ook niet meer…
Deze van Milka is echt lekker😍 maar ligt ook eigenlijk nooit in NL in de winkel

Ik zoek hiernaar in alle Lidls die ik bezoek (de teller staat op 7) maar ik ben het nog nooit tegengekomen :cry:
@Pabbles Die van Marabou is mijn favoriet!

1 like

De aldi bij mij heeft die met caramel nog wel

Waarom die van mij niet :sob:

Onze Aldi heeft nog wel met vloeibare karamel.
Milka bubbly caramel is mijn favoriet maar kan ik ook nergens meer krijgen:(

1 like

Ik ben boos! Ik ga alleen maar naar de Plus voor deze bapao en nu hebben ze die niet meer!!!
Ik wil gewoon vega bapao en dan niet die ketjap vegaslager bullshit of die bonen troep van Booon. Ik wil gewoon deze :weary:

263

3 likes

Jaaaa die is lekker! Wat jammer. Zijn ze helemaal uit het assortiment?


Heb net deze geproefd. Ik hou echt van Pho en cup-a-soup is fijn voor een kantoordip. Het smaakt naar gewone cup-a-soup maar dan anders gekruid, ergens heeft het wel wat pho-achtigs.

Je moet het niet eten met hoge verwachtingen, maar ik vind dit lekkerder dan ‘gewone’ (runderbouillon of kippenbouillon in mijn geval) cup-a-soup

Edit: heb ook deze gekocht om te proberen:
afbeelding

Deze net tussen een plakje kip gedaan, lekkerrrr!!! Ben sowieso gek op jalapenos, ik zou deze omschrijven als een milde jalapeno smaak, maar wel een goeie! Hij is een pietsie pittig, maar echt heel voorzichtig. Maar wel echt lekker :blush::+1:

7 likes

Weet niet de plus bij mij in de buurt had ze niet meer en op de plek waar ze altijd lagen lagen die vieze van boon.

Lekker!! Bij welke supermarkt heb je dit gekocht?

Albert heijn!!

1 like

Oh dit lijkt me echt lekker, deze ga ik ook halen!

1 like

Vandaag de hutenkase sweet chili op mijn cracker gehad en ik vond het echt lekker. Moet erbij zeggen dat ik nooit eerder überhaupt hutenkase heb gegeten maar fijne afwisseling van de eeuwige zuivelspread en niet extreem pittig

1 like

Love ruby chocolade. Geen hele speciale (halve) eitjes waar aparte vulling in zit, maar wel heel lekker.

4 likes