Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Ik ga zo naar de jumbo (andere kant van de stad) voor de paaseitjes. Ik wil sowieso de pindakaas en de nougat variant, maar ik twijfel over de 3e aangezien het 3 voor €5 is. Het allerlekkerst vind ik witte chocola dus ik kan ook voor 2 zakjes gaan en dan gewone witte chocolade eitjes ergens goedkoop halen

Ik vind de witte chocolade/framboos erg lekker van de Jumbo :slight_smile:

1 like

Deze bedoel je toch? Op de verpakking staan de witte eitjes zo goed als op ware grootte. Ze zijn maar heel mini. Wel lekker maar er zitten maar heel weinig eitjes in…dus niet zo speciaal als het lijk helaas…

6 likes

Beetje vergelijkbaar als die ‘funnies’ in hagelsag XL :sweat_smile:

Ze hadden toch hagelslag die alleen uit eitjes bestond. Waren een soort crunchy m&ms. Of was dat de lidl ofzo… die vond ik echt mega chill

Ooo jullie hebben echt niks te veel gezegd over die pindakaaseitjes. Echt het Snickers idee, heerlijk

8 likes

Gewoon wachten tot die van de Lidl, die zitten tenminste vol met funnies

1 like

Die zitten standaard in het assortiment!

Coooooooool

11 likes

Voor pasen? :scream:

4/10
vies koekje, vulling is wel ok maar heel slecht gespreid waardoor het een zoete bende wordt

3 likes

Wanneer krijgt Lidl weer de paashagelslagjes. Verheug me er al bijna een jaar op.

2 likes

hun paasspecial brochure komt uit rond 20 maart denk ik, denk dat die hagelslag er ook rond die periode zal zijn

2 likes

Heeft iemand deze al ergens gezien en geprobeerd? Lijkt me zo lekker.

10 likes

Volgens mij wel eerder gehad in Duitsland! Ik vond ‘m lekker.

1 like

12 likes

Daar gaat mijn geld. Snel ruimte maken in mijn mini vriezer haha. Ik ben echt dol op alles van kinder chocolade.

2 likes

Hey ik zie de Kinder Bueno ijsreep nog niet, dat is echt mijn favoriet.

2 likes

Warm wordt t ook niet beter ennnn ze zijn erg zout.

Zouden wij deze ook krijgen? :see_no_evil:

3 likes