Jumbo zakjes 3 voor 5,-
Iemand de kinder bueno ijsjes al ergens gespot? I need them in my life
Jaaa, ik kijk ook echt uit naar de Magnum caramel brownie. Zijn de Ben & Jerry peanutbutter cookie dough pint slices al ergens gesignaleerd?
Ik zag ze van de week al bij de Vomar in t dorp dus denk dat ze bij de grotere supermarkten ook wel liggen!
Heb m laatst besteld bij m’n pizza, vond m vooral erg zoet. De roze hartjes hebben een salted caramel smaak en dat was ook het enige wat er voor mij enigszins uitsprong.
Nog steeds geen delicieux folder
Oh oh ik ga vandaag naar de AH. Vooral de bovenste ben ik wel benieuwd naar.
omg wauw. Die kleine zakjes lijken me echt hemels.
Die plakkaten doen met denken aan de plakkaten chocola van Hema, alleen zijn dit wat specifiekere smaakjes. Er is er eigenlijk geen een die ik graag zou willen proeven van die onderste
Toevallig dat jij dat ook zag, heb er een paar weken gelden achteraan gemaild omdat het toen wel op internet stond maar niet op Scoopy. Ik kreeg toen het antwoord dat het nig wel zou moeten werken. Maar dat is dus ook al wel even geleden
er staat bij dat het alleen gaat om verpakkingen met een “speciale actie code”? Vraag me af hoe ik dat uitvind… Maar die actie loopt ook al meer dan een jaar haha, maar schijnt deze maand af te lopen?
Mmm je zou ze een berichtje via insta kunnen sturen of een mailtje
ga ik doen Ik zeg geen nee tegen een bak gratis salted caramel oppo
Ik heb deze op maar vond ze niet zo. Het koekje is meer cookie dough, de brouwnie vond ik een soort van klef en droog tegelijk. Nee, ik zou het niet per se nog een keer kopen. Ben wel benieuwd naar de rest.
Hmm dit klinkt niet heel lekker. Maar wellicht dat ik het toch ga proberen. Ik vind koekjesdeeg trouwens niet verkeerd klinken haha.
Klef en droog tegelijk vind ik wel een prestatie
Net eindelijk deze geproefd, ik vond hem echt lekker! Kinder chocola (vooral die reepjes) is mijn favoriet, en dit smaakte alsof je precies zo’n reepje uit de vriezer hebt gehaald. Love it 8/10
Ik ga na het eten als toetje de cornetto achtige versie proberen