Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Oh ik heb deze toevallig net gekocht bij de AH! Ga m vanavond uitproberen :blush:

1 like

Wanneer komen de paaseitjes nou in de actie!!

De dag na pasen toch :stuck_out_tongue:

Potjandorie.
Collega’s zitten te zeuren dat ik alle eitjes van iedereen vreet maar zelf geen pot op m’n bureau heb staan. Ja als ik ze zelf had hoefde ik niet bij anderen te pikken!!
Maar ik vind ze elke keer zo duur in de winkel en dan denk ik ja pff een gewone reep chocola kost echt 1/3e voor meer inhoud. Staan alleen niet zo gezellig.
Maarja niet aardig om dan maar te gaan schooien natuurlijk. Collega’s hebben ze ook niet gratis gekregen.

Bij de AH verkopen ze geloof ik 1 kilo paaseitjes voor 4 euro. Vond dat best een goede deal! Het zijn gewoon simpele van AH zelf en liggen ergens onderaan in het schap

Bedankt!! Morgen ff halen :smile::smile:

Ben heel benieuwd!! Ik zal morgen nog maar even een poging doen bij mijn AH :stuck_out_tongue:

Jumbo zakjes 3 voor 5,-

Iemand de kinder bueno ijsjes al ergens gespot? I need them in my life


Lekker! Zit binnenin ook chocolade wat bet wat extra’s geeft.

10 likes

Jaaa, ik kijk ook echt uit naar de Magnum caramel brownie. Zijn de Ben & Jerry peanutbutter cookie dough pint slices al ergens gesignaleerd?

1 like

Ik zag ze van de week al bij de Vomar in t dorp dus denk dat ze bij de grotere supermarkten ook wel liggen!

1 like

Heb m laatst besteld bij m’n pizza, vond m vooral erg zoet. De roze hartjes hebben een salted caramel smaak en dat was ook het enige wat er voor mij enigszins uitsprong.

3 likes

Nog steeds geen delicieux folder :frowning:

Volgens mij is dit nieuw :grin:

24 likes

Oh oh ik ga vandaag naar de AH. Vooral de bovenste ben ik wel benieuwd naar.

1 like

https://static.scoupy.nl/oppo/ Zou dit (nog) werken :thinking:

omg wauw. Die kleine zakjes lijken me echt hemels.
Die plakkaten doen met denken aan de plakkaten chocola van Hema, alleen zijn dit wat specifiekere smaakjes. Er is er eigenlijk geen een die ik graag zou willen proeven van die onderste

Toevallig dat jij dat ook zag, heb er een paar weken gelden achteraan gemaild omdat het toen wel op internet stond maar niet op Scoopy. Ik kreeg toen het antwoord dat het nig wel zou moeten werken. :innocent: Maar dat is dus ook al wel even geleden

er staat bij dat het alleen gaat om verpakkingen met een “speciale actie code”? Vraag me af hoe ik dat uitvind… Maar die actie loopt ook al meer dan een jaar haha, maar schijnt deze maand af te lopen?