Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Mmm je zou ze een berichtje via insta kunnen sturen of een mailtje :sweat_smile:

ga ik doen :stuck_out_tongue: Ik zeg geen nee tegen een bak gratis salted caramel oppo

2 likes

Ik heb deze op maar vond ze niet zo. Het koekje is meer cookie dough, de brouwnie vond ik een soort van klef en droog tegelijk. Nee, ik zou het niet per se nog een keer kopen. Ben wel benieuwd naar de rest.

1 like

Hmm dit klinkt niet heel lekker. Maar wellicht dat ik het toch ga proberen. Ik vind koekjesdeeg trouwens niet verkeerd klinken haha. :see_no_evil:

1 like

Klef en droog tegelijk vind ik wel een prestatie

2 likes

image
Net eindelijk deze geproefd, ik vond hem echt lekker! Kinder chocola (vooral die reepjes) is mijn favoriet, en dit smaakte alsof je precies zo’n reepje uit de vriezer hebt gehaald. Love it :heart_eyes: 8/10

Ik ga na het eten als toetje de cornetto achtige versie proberen

24 likes

Toen ik m’n guilty pleasure AH Basic cola light insloeg kwam ik dit tegen vandaag:

Lijkt me matig lekker haha

5 likes

Erg lekker, juiste formaat. Doet me aan brownie met koek van starbucks denken, deze is alleen zacht.
Had op een of andere manier verwacht dat de bodem hard was, maar dat is dus niet zo.

13 likes

Hebben😍 is de brownie droog of nog wel smeuïg?

1 like

Die met mango heb ik geproefd, die vind ik erg lekker!

1 like

10 likes

Vanaf 23 maart denk ik, wij hebben hier een soort tuinierbrochure van de Lidl liggen en daar stond het in

1 like

Omg dit moet ik vreten! Dag dag summerbody

1 like

Ik nam deze mee bij de Aldi:

Erg lekker. Ik verwachte dat hij vergelijkbaar zou zijn met die van de AH, maar deze is iets kaziger, en die van de AH heeft juist iets meer de champignonsmaak. Anders, maar beide erg lekker! Pluspunt voor de pijnboompitjes in deze. Ik hoop dat deze in het vaste assortiment komt!

Kost 2 euro voor 2 burgers, en ik heb nu spijt dat ik er maar één heb klaargemaakt :sweat_smile:

10 likes

Ik heb brownie & cookie mini bites meegenomen en de Milka oreo brownie reep. Vanavond komt er wel een mini review.

3 likes

image

Net deze geproefd, vond het krokante laagje bovenop super lekker :drooling_face: smaakte precies als kinder bueno. Rest van het ijsje was lekker, maar naar mijn idee niet heel anders dan een gewone cornetto. Het ijs moet denk ik hazelnoot voorstellen, maar het smaakte voor mij gewoon naar roomijs. Helemaal onderin proefde je wel een soort hazelnoot crème erin terugkomen.
Ik geef ‘m een 7,5/10

13 likes

Kan niet in de oven zeker?

Staat een ovenicoon op, ook airfryer en friteuse icoon

1 like

Ah chill :smiley:

Nog even afwachten :see_no_evil:

1 like