Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Volgens mij was dat de alpro kiwi?

Ze zijn bij ons al voorlopig niet te verkrijgen :sob: Heb hem vorig jaar in Duitsland gehad en zat echt te wachten op de dag dat ze in Nederland verkocht zouden worden haha.

Als in amandel smaak of gemaakt met duivelpis

Aka amandelmelk

Ohh sorry! Haha per ongeluk blij gemaakt met een dooie mus :sweat_smile: idd wel vreemd dat die onderste laag alleen crème achtig spul is.

Heerlijk!!! Niks anders dan die van de bijenkorf, maar toch wat makkelijker te koop op deze manier, en ook wel handiger formaat zonder te hoeven breken (lui)

3 likes

Yoghurt van amandelen, geloof ik. Vegan/lactosevrij


Haha kwam speciaal hierheen om te zeggen dat ik deze had gezien en gekocht en toen zag ik jouw post voorbij komen. Staan nu in de koelkast, later update

6 likes

Ik vond de mango echt ranzig, mierzoet. Ginger lime prima, maar hou sowieso wel van deze combinatie met cola.

Ah ben heel benieuwd! Vind de pepsi max met gember ook heel lekker!

1 like

Ik proefde de ginger of lime totaal niet :frowning: Maar had geen gekoeld blikje, dat vind ik vaak wel een verschil maken

1 like

Ik vind echt dat de AH altijd lekker bezig is met hun assortiment vernieuwen. :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Zo na het sporten die Cola kopen. Ben zo benieuwd! Love alle Cola (behalve vanilla)

2 likes

Ik heb ze gisteren beide geproefd, maar vond ze beide een beetje mwah… .(wel gewoon geen kcal trouwens!)

De ginger lime cola:
Ik begin met de cola die ik het minst lekker vind lijken. Nou, dit is inderdaad de meest smakeloze cola die ik ooit geproefd heb. Het lijkt wel alsof de cola een tijdje ergens open heeft gestaan. Ook proef je heel heel ver de gember en limoen. Bij sommige slokken lijkt de smaak wel wat meer naar voren te komen, maar dat zet niet echt door. Ik had de smaak echt wat intenser verwacht. Zelfs bij een colaboer keert de smaak niet terug. Het zoete van de cola light is ook niet terug te vinden.
4/10, want hij is lekkerder dan de vanille cola en ik heb geen calorieën aan deze troep verspild.

Mango drink ik vanavond

6 likes

Maar ik ben toch niet de enige die van cola light moet boeren? :see_no_evil::shushing_face:

4 likes

De mango versie:
Veel meer smaak en minder plat. Wel een beetje chemisch, maar echt 10 keer lekkerder dan de ginger lime versie. Zou ik hem opnieuw kopen? Uhm… nee.
7/10

2 likes

Ik vind het toch wel mooi. We hebben al bijna 5000 berichten geplaatst over nieuwe producten in supermarkten en als je op Google zoekt nieuwe producten supermarkt dan zie je ons als tweede zoekresultaat staan. :ok_hand:t2: Topic heeft ook best veel lezers.

14 likes

Delicieux assortiment duurt nog tot 28 maart☹️ waarschijnlijk te bekijken in de folder op 25 maart

4 likes

Ben echt fan van dit topic! Sinds gisteren is dus de white choc cookie magnum mijn nieuwe favoriete magnum :heart_eyes: Een verbetering t.o.v. de gewone witte.

3 likes

Dit is ook hoe ik het forum heb gevonden haha, was op zoek naar reviews over de vegetarische frikandel van Beckers

4 likes