Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Waren de brownies smeuïg of droog? :see_no_evil:

Deze vandaag gekocht bij de AH!

Ik zag dit in de supermarkt. Heeft iemand deze al eens geprobeerd?

Het is wel smeuig maar er zit dus een laag chocolade overheen en die is wel hard

Nu ben ik wel benieuwd naar jouw account (of misschienn volg ik je al hahaha) :relieved:

Kan niet uitleggen waarom, maar vind de m&m paaseitjes nog lekkerder dan gewone m&ms :grimacing::grimacing:

Ik hoop zo dat ze in de bonus komen bij de Appie, want ik vind ze zomaar echt te duur

ja die is al eens langsgekomen in dit topic. men was niet enthousiast.

Welke smaak is dit? Met pinda? Of is het een geheel nieuwe smaak

Ja ik vond ze ook wel een beetje prijzig, maar bijna jarig en wilde even voorproeven :see_no_evil:

Nou smaak, het is eigenlijk de gewone m&m, zonder vulling, maar dan groter, wacht ik maak een foto

Oh, dan hoef ik geen spijt te hebben dat ik het niet heb gekocht.

Heeft iemand deze al geprobeerd?

Deze gisteren gekocht. Echt heel lekker. Crunchy en de kaassmaak is is precies goed en niet zo chemisch. Wel proef ik geen groene olijven. 8/10

Manchego

Hoe duur zijn de M&M paaseitjes? Zien er wel lekker uit.

Jaa die zijn superlekker

€3 voor 250gram

instagram

www.instagram.com/snackdetectives

Ik vind de nougat eitjes van Jumbo trouwens echt lekker. Binnenkant is echt een soort gezoete botervulling, heeft ook iets weg van Kinder crème vulling.

Ik zag trouwens bij de versafdeling bij Appie ook een andere Heksenkaes dip, niet om te verwarmen maar was eentje met een groene swirl en eentje met een rode swirl. Die zag er wel lekker uit.

Is het een cracker? Chips? Tortilla? En waar?

Het zijn tortilla chips. Zijn heel veel smaken van te krijgen bij Marqt. Maar heb ze laatst ook bij een andere bio-winkel gezien.