Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Die ingredienten zijn echt wel dramatisch. Dat dit nog eten genoemd mag worden haha. Al zou ik het vast wel opeten.

Edit: oh ingredienten staan niet meer op de fotos

Die kipcorn moet ik echt proberen! :scream:

Hebben ze dit het hele jaar door bij de Aldi?

Grappig met die ‘cookie instellingen’ :smile:

Haha zag het net pas :sweat_smile::see_no_evil:

Ik lig voor de deur de 18e

Ik kreeg die Tony chocolaatjes afgelopen weekend in Amsterdam bij mijn thee bij de lunch. Had overigens alleen de melkvariant

Is dit prijsverschil normaal? Ik doe mn boodschappen bij verschillende alberts in de buurt, maar net zoals het uitkomt, maar kwam vandaag bij 1tje waar ik niet vaak kwam en daar was de kipfilet gewoon €4,25 en die ik vorige week haalde bij een ander was die €4,06???

Welke supermarkt was je? Dit lijkt me echt heerlijk

Ik moest denken aan de btw verhoging, maar ik denk niet dat je het pak dat al leeg is in december had gekocht, of wel?

Ik zag het bij de jumbo, tussen de verse kaasjes en andere tapas dingetjes.

Nee, want toen was de prijs 3,95 bij degene waar het nu 4,06 is

als er in de buurt van de ah een of meerdere andere grote supermarkten zitten heeft dit invloed op de prijzen, was hier een tijdje geleden op het nieuws

Mmm zit bij de duurdere wel een jumbo tegenover, dan zal het daar wel aan liggen.

Hoe heeft dat invloed dan?

Het artikel van @Evi-lena legt het goed uit

Ik eet graag “gewone” koekjes (dus geen dikke stroopwafels of rocky road koeken ofzo) maar ik ben het wel een beetje zat met wat ik normaal eet. Hebben jullie nog tips voor een simpel koffie/thee-koekje?

Ik wil deze alleen al voor de verpakking kopen :flushed: Heeft iemand die vegan kipcorn van hierboven al geproefd? Ik hoor wel al positieve dingen over de bitterballen