Nieuwe producten uit de supermarkt (met reviews)

Nee, maar ik wist niet dat het zo erg was :stuck_out_tongue:

Haha nou ja weer een weetje rijker.

Ja ik ben ook een beetje in shock haha. Had in m’n hoofd toch zoiets als ingredientenlijst bedacht “Vlees 85%, paneerkruimels 10%, vet en olie 4% en kruiden/zout 1%” ofzo hahaha. Niet dat ik er ooit echt lang over heb gedacht maar toch

Maar een normale ragout bestaat ook uit een shitload aan ingredienten. Inc bouillon of melk, bloem, specerijen etc.

Love deze:
image

Ja dit wist ik eigk ook wel :’)

Zijn deze knapperig? :yum:

Mn opa is hier helemaal dol op, zag laatst in koffie/cappuccino smaak, heb je die ooit geprobeerd?

Maar deze reclame, mijn god! McviddiesMcviddiesMcviddiesMCVIDDIEEEEES

Ja zijn heel knapperig! En, het voordeel is dat ze maar 31 kcal per koekje zijn. Maar je eet er wel makkelijk veel van haha.

@Barosmijnschatje Mijn appie heeft die helaas niet, ben er wel heel erg benieuwd naar!

Iemand nog tips voor smeuïge brownies uit se supermarkt? :see_no_evil:

Ik heb hier veel verstand van(werk in ongeveer die sector) en wil best vertellen waar alles voor nodig is?

Een receptuur van 85% vlees, 13% olie en 2% specerijen is duur, smaakt niet zoals we dat gewend zijn en valt uit elkaar. E-nummers zorgen voor consistentie, kleur, smaak etc en kunnen soms vervangen worden door andere ingrediënten, maar een e-nummer kan vaak goedkoop geproduceerd en ingekocht worden waardoor dat de voorkeur kan krijgen boven een meer natuurlijk (lees: duurder) ingrediënt.

Ik vond die wel milka wel oke

Oke, klinkt niet heel enthousiast? :sweat_smile:

Het blijven supermarkt brownies. Zijn ook mega cheap,makkelijk en snel om zelf te maken btw.

Kant en klaar of die je zelf bakt? Als je het eerste bedoelt: van deze heb ik op elk moment van het jaar minstens 2 pakken in huis, geen grap

De versie Brownies van AH en Jumbo zijn wel lekker? Of bedoel je echt de Brownies in het koekschap?

Haha ik ook

Dankjewel!